ponedjeljak, 31.10.2011.

PRED MRTVI DAN U OBILASKU NASIH NEZABORAVLJENIH-bijeli-vir.blog.hr

Kako svake,tako i ove godine pred Svi Svete obiđemo vjecna pocivalista nasih naj milijih da ih se prisjetimo u mislima . Pocistimo,uredimo,okitimo cvijećem i upalimo svijecu za duse onih koje su potrebne nasih molitvi i sjecanja.
Usput smo u Dobranjima susreli neke osobe koje su otisle poodavno iz nasih krajeva pa smo zabiljezili taj trenutak.
Pogledajmo zajedno;

Lijepi pozdrav do slijedećeg susreta na nekom drugom mijestu,
od urednika Mladena Jure Majcice.

- 15:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 04.10.2011.

KAKO JE BILO NA GODIŠNJEM ODMORU 2011.g.www.bijeli-vir.blog.hr

Ponovo krećemo danas 04.10.2011.g.pratite nas,,,

-Krenuli smo kako smo i rekli.
-Uz Jadransku magistralu sa Juga lijepe naše prema Sjeveru i prvo pravo i interesantno za Vas dragi moji Bijelovirci događa se na 400 tom km od našega malega mista u sv. Magdalenu stadošmo malo da noge toćamo u moru.
-Susreli smo tom prilikom dvoje staraca.Učini nam se veoma interesantno pa snimismo za ;Bijeli viru selo moje malo.
-pogledajmo,za zagrijavanje...

-Nastavili smo sa putovanjem i poslije Plomina,vidi,vidi,jedan restoran se pretvorija u hotel.Kao i svaki put ,svratimo na dobar kolač i kavu,dakako i kava pa i štrudel od sira i jabuka su ostali dobri,mmmmmm,dobri nego šta,probajte kada naiđete od Lovrana prema Puli.
-Naravno poslije dobre kavice i kolača nastavljamo dublje u Istru,prolazimo Labin i zaustavljamo se još za dana u Raši.Malo veća nekad rudarska nastamba.Posebno će mo se poslije osvrnuti na Labin i Rašu uživo pošto je taj kraj veoma interesantan za naše bijelovirce,to jest za pojedine familije čiji su očevi radili u Labinu u rudniku ugljena a stanovali u Raši u Kazarmonima i Kazarkapima.

-Sutradan smo slucajno naisli a da nismo ni znali,MARTINJE-kazu,pretace se u Istarskoj konobi i proba mlade vino.
-Ovaj puta u nasega domacina Jorde Persica pretace se; "Istarska Malvasija",probali smo i sve za 5kao i svake godine.Živiliiiiiiii,,,,,,
Image and video hosting by TinyPic

-Da nebi mislili kako smo samo skitali i zezali se.Bogme smo i krvavo radili,osobno na organizaciji cijeloga projekta a i dijeca su pritekla u pomoć roditeljima.
-Pa pogledajmo zajedno;



Poslije za nagradu sa mojom dijecom,(momcima i curama), prošetali smo po unutrašnjosti Istre i sve do Pulske Arene.
Za one koji nikada nisu bili bit će dobro pogledati;



-Paradizo-selo u Istri,u šumi napravljeno nešto kao u nas u DANGUBAMA da se napravi gradić ka ovaj a,bijelovirci moji šta bi falilo.Malo smo po povratku iz Pule zavirili.
-Pogledajmo zajedno malo i niš ne pričajmo.
Villa-o1.
Image and video hosting by TinyPic
Villa-02.
Image and video hosting by TinyPic
Villa-03.
Image and video hosting by TinyPic
Villa-04.
Image and video hosting by TinyPic
Villa-05.
Image and video hosting by TinyPic
Villa-06.
Image and video hosting by TinyPic

-Uživajte i razmišljajte sto u Danguban ili na Ostrovcima nebi moglo biti ovako lijepo selo za turiste.
-Nakon malo relaksacije na imanju,ponovo smo malo proskitali.Ovaj put u Dobreč na poznatu Dobrečku MARUNADU,haaaaaaaaa,naravno i u Lovran i Lovransku Marunadu smo poslije navratili.
-Pogledajmo prije kako je to bilo na Dobreču;



-A sada.Kako je to poslije bilo u Lovranu na Lovranskoj Marunadi.


-A poslije Marunade naj bolji Lovranski sladoled,probajte i sami;


A poslije,gle slučaja sreli smo se ,dva prijatelja,moj školski iz Opatije,Ivica Vidović sa suprugom Vesnom.


-Slikali smo se samo za Vas na najvećem vrhu u Istri,KRIŽICA se zove a 330,48metara nadmorske visine.
Image and video hosting by TinyPic

Krećemo kući prema Bijelome Viru,prva stancija je RAŠA.Tamo su naši gorak kruh zarađivali među njima i moj ćaća.Brat moj stariji Živko se rodio u Labinu.
Posjetimo se malo svi zajedno;



Druga stancija LABIN i on je doneklen Bijelovirski,krenimo;



-Lovran,penjemo se na vrh po Marune,pogledajmo šta smo sve za Vas napravili Bijelovirci,Marune smo zeli.


-Eto,to bi bilo sve za ovaj predivni izlet koji ste nadam se uživali sa nama.
-Bilo je i pojedinaca kojima je ovo bilo dosadno i misle da je web stranica ;bijeli viru selo moje malo dnevna ili nedo bog politička novina,ne!!!,dragi moji bijelovirci ja sam zamislio ovu stranicu kao informativnu i promidžbenu za naše i Vaše selo.
-Da se vidi i obilazi sve sta je bijelovirsko ili ima veze sa Bijelim Virom,posjetimo sve naše bijelovirce i vidimo kako oni žive i šta rade da pokažemo našim bijelovircima šta drugi rade i da sami odluče hoće li oni kod sebe u našem selu poboljšati zivot bijelovirkama i bijelovirskoj čeljadi i još puno tega,lijepo Vas pozdravljam ma gdje god bili i zovite slobodno ako ima nešto dobro i vezano je za nase selo malo.DOLAZIM ili stupamo u kontakt.


Lijepi pozdrav svima skupa,pa ljudi na odmoru sam ,razumite meeeeeeeee.Nemojte se ljutiti,dio odmora poklonio sam Vama.


Urednik Mladen Majcica Jure.
- 08:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.10.2011.

VAŽNO - Bijeli Viru selo moje malo.hr

-Dragi moji bijelovirci i naravno svi oni koji nas pratite,dobio sam anonimno snimku koju Vam puštam u cijelosti. Uz snimku je bilo i pismo u kojem je stajalo;
"PRATIMO VAS ZNAMO ŠTA SE DOGAĐA"
Potpis neka;UDBA,šta je to nemam pojma a u svakom slučaju svidilo mi se i Pjesma i Priča pa Vam i puštam da i Vi malo uživate.
-Događaj i ova radnja koju ćete slušati dogodio se na Malu Gospu navečer iznad našeg sela u DOBRANJIMA.



Lijepi pozdrav od urednika ;Bijeli viru selo moje malo ,Mladena Jure Majčice.
-Komentari molim ali bez povreda pojedinih likova u radnji,nikad se nezna možda netko nečiji glas dobro interpretira ili kopira po našu bijelovirsku,aaaahahaaaa,

- 10:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.