četvrtak, 25.11.2010.

U POTRAGU ZA BIJELOVIRCIMA-www.bijeli-vir.blog.hr

Krecemo pa na kojeg prvo naiđemo !!!
Drzite se Bijelo Virci,stizemo......
-Kao sto smo jucer i obecali idemo u Zrakomlat samo za Vas Bijelovirci.Posto su Bijolovirci razbacani svagdje po Bijelome svijetu krećemo jutros ranije da nam nebi legli.
-Uzlijećemo ispred"AMBASADY-CROATIA-CAMBERRA" Australija.Možda će te se pitati zašto tako daleko,naravno moje je misljenje dok imamo vise novaca idemo u skuplje destinacije pa tako poslije ugodnog smijestaja i bogatog Australijskog doručka:
-Meda,raznih eko mermelada,masla tučenog u stapu,pečenih jarebica,jaja na rzne načine.pečenih i punjenih fazana,prirodnog soka od naranče i neznam čega sve nije bilo na bogatom stolu..
-Moram naglasuti da su nas stvarno primili kao da smo "BOGOVI"a ne obični smrtnici "BIJELOVIRCI",napola punih usta vozač zrakomlata požuruje i kaže;Dug je put do Perta i tog Vašeg NJUTE i Mladenke bijelovirke.
-Krećemo i na visini oko 600m,slikam iz zrakomlata samo za Vas i našeg drugog Bijelovirca d.d.on je tu negdje u krugu,sada nemamo vremena kada se vratimo,drugi jedan dan.
Slika,1.iz zrakomlata.Camberra-Australija.wave
Slike.hr - besplatan upload slika
Kliknite na sliku da vidite uvećano,ćao žurimo do Mate Majčice-Njute-starijeg.
-Napokon nakon duže vožnje stižemo u Perth.
-Preletjeli smo grad koji je bio dosta bistar i vidljiv i u popodnevnim proljetni satima oko17,00 na visini oko750 m .
-Pazi ne idi tako nisko!!, da nebi zapeli za stubove od struje rekoh vozaču.
-Pilot smrtno ozbiljan ali primjetih lagan osmjeh na licu.
-Dobro je ,nazovem Njutu telefonom i malo Sijever,malo Jug,Istočno,dole,gore i eto ga na!!!,ravno iznad njegove kuće na visini 463,m,ne smijem niže kaže.Mladenka izleti vani i maše šugomanom ako se bolje zagledate vidjet će te kako maše.
-Pogledajte sliku sa visine od 462m.
Slike.hr - besplatan upload slika
-Još jedna slika Kuće,Majčica Mate (Njute),ulaz sa ulice,lijepo nema šta.Uživaj Mate a mi idemo dalje.
Slike.hr - besplatan upload slika
Kliknite da se uveća.
-Žao nam je ali nismo imali dozvolu za slijetanje ali smo bili u kontaktu telefonom.Tako tocno iza igralista privatne kuce preko puta Njutine, isto neki naš čovik,nije Bijelovirac ali dobar,drugom prilikom.
-Mato-Njuta a gdje si ti kažem ja.Evo mene u hladu;Izvalio se ništa ne radim,pijem pivu i pušim cigaru.Bravo rekoh i imas li sta da poručiš našim bijelovircima!?.
-Nego šta moj Jure,reci ti njima da meni nikad za nikad ljepše i bolje nije bilo nego sad,samo da je još bliže Sapavica.
-Nakon prave Australiske pivice iz naših zaliha sa jutrošnjeg stola,malo sira,čašica priče,krećemo dalje a Njuta će nas navoditi da vidimo njegovu;"HACIENDU-ranč udaljen od Perta 75 km prema moru.Pa moj Mate,ja njemu telefonom;Meni se čini da ovdje ljudi više voze lijevom nego desnom stranom,stalno nekoga pretiču ili sam ja popio ili me oči varaju.Jure,jure, kaže Mate;"Pa zar nisi znao da ovdje mi vozimo lijevom a ne desnom ka normalan svit."
-Sad meni tek bi jasno,zašto naj više Bijeloviraca u Australiji ima,nikako kako treba nego uvijek moj Mate naopako!,ha,ha,ha,,,,,,,svi se nasmijasmo.
-Nakon navigacije od našega Mate,malo lijevo,malo Istok,malo Zapad i eto nas na neko more,tamo malo,vamo malo priko neke rijeke i lijepo naselje a potom odmah,Matini i Mladenkini DVORI,Majčice su tu !!,rekog a sada pogledajte i Vi,uslikao sam samo za Vas.
-Na samom početku ulice ili Strita, wayeela Pl.
Hacienda-RANČ-DVORI MATANOVI-Mate Njute i Mladenke Njutine u Australiji,kliknite mišem i uvećajte.
Slike.hr - besplatan upload slika
-Mate jel ova ovdje naj manja tvoja!?,Jest ta,ta Jure,naj manja ali naj bolja ispred ima raštike,zelene salate,glavatog kupusa i svašta nešto.Pa ljudi moji,ubrk ja sebi prommrljam,pa zar mi ne možemo bez kupusa i mrkve,ha,ha,ha,,,,,
-Nakon razgovora od jedan sat i 30minuta oprostili smo se od Njute i njegovih,već ode ukasno u "AMBASADY"imamo organizirano večeru,krećemo a Vi nas pratite...
-30.11.2010.g.u ranim jutarnjim satima negdje oko 5,35,dobili smo odobrenje za snimanje i uzlijetanje na poziv Drage Domazeta Bijelovirca koji sada živi ovdje u Camberri evo upravo nakon 1 minut smo iznad njegove kuce,spava,tise rece ja pilotu i napravim ove dvi slike za Vas ostale Bijelovirce.
-Jedna je iz zraka sa otprilike,1 000 m.
Slike.hr - besplatan upload slika
-Druga je malo bliže iz visine na otprilike 400m.
Slike.hr - besplatan upload slika
-Treća je ispred kuće u jutarnjim satima cik u zoru 60 metara otprilike.
Slike.hr - besplatan upload slika
-Prišli smo još malo bliže,nadam se da tvrdo spava poslije Gambora i Jastoga sinoć!!!???
-Krećemo prije nego se domaćin probudi na njegovo gradilište,nedaleko na jedno jezero.
-Uslikali smo za Vas i nas Bijelovirce od Bijelovirca d.d.
Slike.hr - besplatan upload slika

-Ostalo pogledajte sami a poslije ćemo kada se domaćin naradi i pođe na odmor zajedno nazvati ga telefonom i nastojati opisati naš susret.Pa se vidimo i cujemo poslije.!?
Evo ga,tu smo.Valjda nas neće kazniti za parking ovdje smo van naselja oko 150 metara od domaćina Domazeta.
-Na poziv,d.d. evo u Williamwilkins ST,ili u ured Corina ST a naj kasnije na gradilistu u Beissel ST.

-Kisa pada cijeli dan,nista se ne moze raditi osim klopati,piti ovako kao mi,!?!?!?
-Nema sta nema na stolu; svi plodovi mora!
Juha od Kengura i pecena janjetina!
-Sve pernate i kožnate delicije pa tako se ovdje u nas živi reče jedan među nama.
-Pazite se Megpaja,Kukubara,i Kokotu ptica koje budno paze nad ovim nebeskim svodom!,kaze d.d.zeleci nam valjda ugodan boravak u Australiji i siguran let.
-Htio bi napomenut ako niste,da ishodite dozvolu za spustanje,jer vas nebeski brod zrakomlat ne može po Bijelovirski gdje god hoće!,previse je to slobode iako ste Vi Bijelovirci!
-Ne mozete se tek tako tu ispred kuce samo parkirat,niste na štradi!
-Pozdrav svim Bijelovircima ma gdje bili raseljeni ili u domovini,bilo je lijepo u Camberri.
-Ovaj puta za neko kratko vrijeme ostat će te bez fotografije(slike)ove party kako se ovdje kaže.Naime naša kamera je ostala bez struje a ovdje su drugi utikači nije kao kod nas.
-U Batmensbayu smo konzumirali; Jastog,Zubatac,Skampe i Gambori,a onda buce, karte a poslije svak svojim poslom???
-Međutim Ante Domazet sin d.d.nas je sa svojim fotom snimio i obećao poslati e-majlom foto,potom ću ih odmah objaviti.Sada moramo napustiti ove nase domaćine,zahvaliti se u ime svih na gostoprinstvu.Idemo dalje svojim planom i programom ,gdje čut će te i vidjeti ako nas budete pratili i dalje...!?!?!?.
-Ne ustrucavajte se pozvati Juru naseg reportera koji nas nastoji samo pribliziti na savremeni nacinin.
I ne zaboravite jeftin i dobar razgovor,,,operator uvijek uz Vas!!!
Pošalji SMS poruku sadržaja A na 770, iz menija povratne poruke odaberi tarifu Hoću Vip i razgovaraj povoljnije prema Vip mreži za 0,49 kn/min.
-Pratite nas,,,,,,
-.......
-Nazvat ćemo i cijelu generaciju koja je zajedno otišla,Sršena Nedjeljka-bijelovirca i Ivana Zelića -Emina-Bijelovirca,a Pintura su ostavili u Bijelom Viru,trebo je poć sa njima zasto nije !?,telefone smo dobili i prvom prilikom eto nas i Vas njima u posjetuuu...
Idemo dalje....
-Zbog nekih naših neodgodivih poslova i raznih obveza(turističkih),nakratko odgađamo daljnje posjete ali brzo će to zavrsiti i odmah nastavljamooooooo.............pratite nas!!!!!!
Lijepi pozdrav Majcicawavepartythumbup
- 19:40 - Komentari (9) - Isprintaj - #

srijeda, 17.11.2010.

VLADO BIJELOVIRAC IZ SPLITA ZA;www.bijeli-vir.blog.hr

-Dobili smo u redakciju e-majl interesantnog sadržaja.
-Vlado bijelovirac(Popović)nas je zamolio da postavimo ove stare slike na nasu stranicu ,Bijeloga Vira pa evo njegova želja meni zapovijed a Vama dragi moji Bijelo Virci vjerujem nova znanja,saznanja i radost mnogima,naročito starijima. -Vi mlađi pokažite ove tekstove i slike gdje se dijete sijeća svoga sela i roriteljevih naj bližih.Nažalost bolje bi bilo da se prije javio dok mu je mama bila živa da i ona uživa,možda i produži život kroz sijećanja.
-Eto mladi ;"Nemojte čekati da ostanete sami bez bližnjih svoji već dok su živi pogledajte zajedno i olakšajte im stare dane.
Stigla je slika e-majlom nepoznatog posiljatelja u svakom slucaju,novija verzija.Tko je na slici neznam!?,mozda Vi znate!.Tko zna neka javi...
Slika.001.
Slike.hr - besplatan upload slika
-Nemojte nikada zaboraviti da njima nije bilo lako Vas odgajati i dovesti do razine na kojoj ste sada!?.
Stranica Bijeloga Vira već postoji preko 3 godine,dakle !?!?!?.Za pokajanje nikada nije kasno,uvijek se krivo da kod roditelja brzo ispraviti jer ste Vi dio njih samih.
Sada pogledajmo zajedno uz originalni tekst i slike nasega Vlade Bijelovirca.
Slika-3.-Moj dida Ivan Popović“IĆE“,klikni misem na sliku za povecat.
Slike.hr - besplatan upload slika
Slika-4.Moja majka Mila ,moja baka Kata "Ićinica",moj ujko Mato i mislim da se ova žena zove Stana,ali neznan prezime.
Slike.hr - besplatan upload slika
Slika-5.5:Na ovoj slici su Stana i moja majka Mila.Klikni na sliku za povećat.
Slike.hr - besplatan upload slika
Slika-6.Prva žena s liva mi je poznata,ali nisan siguran mislin da se zove Kata,drugu nepoznan,do nje je moj ujko Mato i moja majka Mila.
Slike.hr - besplatan upload slika
Slika-7.Desno je moja majka, a kraj nje njena prijateljica Manda.
Slike.hr - besplatan upload slika
Slika-8.Moja majka i desno ženu nepoznan.
Slike.hr - besplatan upload slika
Slika-9.Moja majka i desno mislin isto Kata isto kao na slici br.6.,inaće ona je od Pinturove žene sestra.
Slike.hr - besplatan upload slika
Slika-10.Moja majka Mila i žena koje se sijećan ali san zaboravija kako se zove.
Slike.hr - besplatan upload slika
Slika-11.Ovo dvoje u sredini neznan.
Slike.hr - besplatan upload slika
Evo Jure saljem ti ko je na ovin slikama.
Gledano s liva na desno:-Slika-3.Moj dida Ivan Popović“IĆE“
-Slika br. 4:Moja majka Mila ,moja baka Kata "Ićinica",moj ujko Mato i mislim da se ova žena zove Stana,ali neznan prezime.
-Slika br.5:Na ovoj slici su Stana i moja majka Mila.
-Slika br.6: prva žena s liva mi je poznata,ali nisan siguran mislin da se zove Kata,drugu nepoznan,do nje je moj ujko Mato i moja majka Mila.
-Slika br.7: desno je moja majka, a kraj nje njena prijateljica Manda.
-Slika br.8: moja majka i desno ženu nepoznan.
-Slika br.9: moja majka i desno mislin isto Kata isto kao na slici br.6.,inaće ona je od Pinturove žene sestra.
-Slika br.10: moja majka Mila i žena koje se sijećan ali san zaboravija kako se zove.
-Slika br. 11: ovo dvoje u sredini neznan
-Slikabr.12: gore livo je Maša Cajina sestra,ja u sredini i moj rođak Dado,a doli je Mišav i moja rodica Nada.
Ako si primjetio na većini slika je moja majka koja je na žalost umrla prije nešto manje od dva mjeseca. Uvik je usrcu ostala Bijelovirka kao i moj isto tako pokojni ujko Mato.Zato sve ovo i je zbog njih da se zna da su volili svoje selo. Neka ove slike budu na spomen njima ,a i mojoj babi i didu i svima koji su na slikama, a možda nisu više među nama,naravno i svim Bijelovircima kojih više nema.
Molin te provjeri imena za koja nisan siguran ili ih ne znan.I na kraju nemaš pojma koliko mi je drago šta i na ovaj naćin mogu bit u kontaktu iako se cujen sa Cilon.
Pozdrav svima,Vlado.

Lijepi pozdrav,bez uvrede svim bijelovircima i onima koji se tako osjećaju ili svoje selo vole a imaju sta i voliti !!!,
Urednik,Mladen Jure Majcica.
- 18:52 - Komentari (13) - Isprintaj - #

subota, 13.11.2010.

NEDJELJA NA GRĐI-www.bijeli-vir.blog.hr

-Nedjelju 14.11.2010.g. proveli smo na području Bijeloga Vira.
-Glavna stacija i logor;"GRĐA",
-Zabavili smo se i lijepo odmorili u okrilju lijepa,suncana dana i omladine.
Image and video hosting by TinyPic
-Rastegao Majcica armuliku,zapjevao iz sve snage,,,tko nije cuo neka dođe drugi put.
-Izravno izvješće uzivo sa Grđe,pratite i budite sastavni dio ovoga članka u mislima,vrijedi za one koji su daleko od nas pa nisu mogli biti sa nama.
-Mladi reporter/bijelivirrodnoselomoje/ je tu zajedno sa pomladkom,obavezno pogledajte i reportažu iz njegova kuta.
Image and video hosting by TinyPic
-Nogometna utakmica na Grđi pogledajte sa nama;

Poslije zavrsene utakmice a gdje drugo nego na ;BIJELOVIRSKI BRUJET.
Pa kako je bilo pogledajte sami.
Komentari ispod ali samo na članak,držimo se poslovnika.

-Dvije mlade Bijelovirke gledaju utakmicu ali imaju kopacke na nogama.Hmmm i cure znaci igraju nogomet!!!
Slike.hr - besplatan upload slika
Juka i njegov vijerni pratilac na sred Grđe.Kada nema nikog naša je Grđa cijela.
Slike.hr - besplatan upload slika
-Nogometaš Jura ;volee i čisti pogodak....
Slike.hr - besplatan upload slika
-Bilo gledatelja i slušatelja dobre muzike na Grđi i odozgor kao šta se vidi na slici.
Slike.hr - besplatan upload slika
-Jura je posebno zasvirao za one sta gledaju odozgor na Grđu,mislim na žive.
Slike.hr - besplatan upload slika
-I na kraju i na pocetku,uvijek samnom moja vijerna supruga Vesna.
Slike.hr - besplatan upload slika
-To bi bilo sve za ovaj put,slijedeći negdje u Bijelome Viru kod drugog domaćina na brujetu.
-Vraćamo se u našu villu"Malo Misto"sretno u sumrak,,,
Slike.hr - besplatan upload slika
-Uvijek nas čeka nasmijana kao dobar pas čuvar.
Slike.hr - besplatan upload slika
-To bi bilo sve za ovaj put,slijedeći negdje u Bijelome Viru kod drugog domaćina na brujetu.
-Pratite nas i komentirajte.Mogu i oni koji nisu bijelovirci komentirat i pratiti.!!!???
-U Nedjelju ste mogli izravno stupiti sa nama u kontakt na tel, 00385922215790
Nitko nije zvao1,zato zovite,zovite i samo zovite mi će mo doći na našu i Vašu radost.
Se vidjamoooooo...
Uvijek sa Vama Bijelovirci ma gdje bili Vaš ;
Majčica,njamihrvatskawave

- 12:24 - Komentari (27) - Isprintaj - #

utorak, 09.11.2010.

ZLATNI RAT "B A D"-www.bijeli-vir.blog.hr

-Dva Bijelovirca na plazi;"Zlatni Rat"nas Bad jos prije 55 godina...
-Pogađajte tko su ova dvojica,-.!?@%-

Image and video hosting by TinyPic

Lijepi pozdrav bijelovirci moji,uzivajte mozda preko puta "ZLATNOG RATA" na otoku nakon 55g.stvarno,ako dragi Bog da i bude plaza i ova dvojica dođu na kupanje.

Urednik Majcica.wave

- 19:02 - Komentari (8) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 08.11.2010.

Na poziv u posjet Bijelovircu /Avganistancu/ Juri-www.bijeli-vir.blog.hr

-Obecali smo doci u posjet Juri Avganistancu ako se sjecate!
-On je do grla u obnovi starog ognjista i vidim ide to dobro,pogledajte i ugledajte se u njega.
-Vjerujte,buducnost je u razvoju ;“RURALNOG“-seoskog turizma.
Juka sa obitelji,uci mlade,tako Jure,tako treba.
Image and video hosting by TinyPic
Pravi je,vidjet ce te u nastavku,donio lovu iz Avganistana i sve u svoje selo !,Tako i treba zar ne!
-Mijo gluvi je ipak uspio obzidati Juri kamin,malo hodajuci a malo ga je i Jure nosio na leđima,ha,ha,tako je rekao.
-Jeli mu to posljednji,nitko ne zna.Neda se Mijo,Imocanin je to.
Image and video hosting by TinyPic
-Mine me malo zelja da prosetam malo do kuca starih „Ilica“, krenem tako stazom kojom sam prije 50 g.prosao.Prisjetih se tako starih stvari iz djetinstva i cini mi se da je ovdje na ovom putu vrijeme skoro pa stalo,jako malo promjena ima.
-U staroj obnovkjenoj dimari tko1, kad Tomo Ilicin,kao sto vidite peka je cekala a i kotlaca sa brujetom to Vam necu pokazivati a narocito bukaru sa crnim dobrim vinom,kruhom ispod peke i.t. da Vam nebi sline na usta,postedit cu Vas ovaj puta a i clanak je velik.
Image and video hosting by TinyPic
-Moramo i mi zuriti da ne zadrzavamo Juru Avganistanca,dođose mu i drugi majstori postavljati gurle.
Image and video hosting by TinyPic
-E neka je sa srecom Jura imenjace moj a ja moram jos neke obecane poslove zavrsiti pa prema Dubokoj.
-Poslije obavljena posla u mome selu krecemo za Duboku,privremena adresa;villa“Malo Misto“Duboka.
-A Vi nemojte cekati pozovite me da vidimo sta Vi radite i ja cu doci.Telefon imate i e-majl adresu pa izvolite ;“BIJELOVIRCI“.
-E,neka netko sada kaze da se nisam umorio hodajuci,obilazeci.
Lijepi pozdrav,budite pozdravljeni gdje god bili.
-urednik Majcica.wave

- 12:12 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.