< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Image Hosted by ImageShack.us



Opis bloga

Ovdje ću objavljivati neke svoje kratke pričice, doživljaje ili pjesme, nadam se da će vam se svidjeti, poljubac*

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Music

Free Music



Free Music

© Dobrodošli u moju dušu
Design: Tonia




Okovana lancima sramote


Sjedim pored kreveta dok si na poslu,
okovana lancima sramote za ovu sobu,
pitam Ga 'Zar sam stvorena da patim?'

Želim te pitati da li mogu
samo na tren barem pobjeći,
ali bojim se da se ne naljutiš,
jer u tebi je snaga u meni pokornost.

Ja znam da je tebe sram mene,
znam da ne želiš da me svijet vidi,
ali ja želim vidjeti danje svjetlo,
ja želim pogledati i ostale ljude.

Svako veče čujem kako hodaš prema mojoj sobi,
molim Boga da mi da još malo snage
da preživim i ovu noć.

Čujem kako otvaraš vrata,
tvoja ogromna sjena se približava mom krevetiću,
tresem se sva, strah me...

U meni bujica osjećaja, ljutnja, tuga, sažaljenje,
dok osjećam tvoje veliko tjelo uz sebe,
da vrisnem nesmijem, strah me,
iznova ti opraštam, sve ti opraštam...

Sjedim pored kreveta dok si na poslu,
vezana okovima sramote za ovu sobu,
pitam Ga 'Zar sam stvorena da patim?'

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


11.05.2008. u 11:43

|
...kliknesh ovo...(13) | ...pa ostavish komentar... | ...ako imash shta pametno rech... |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.