tihi...

11.01.2007., četvrtak

Meme štafeta…

pade iskra na menezujo

Obzirom da ne spadam u grupu tako popularnih i rado čitanih blogera,(1102 posjete)bangmalo sam iznenađen ovim zadatkom,postavljenim baš meni.zujo
Ali pošto se radi o štafeti,koja me na tren podsjeti na ,stara dobra vremena,na lijepe dane,
zadatak ću ipak pokušati da ispunim….
- da zaista je bilo lijepo biti učesnik,nosliac štafete za Tita.Tu čast sam imao,ponosno istrčao zadanu maršutu,predao je slijedećem učesniku….putovala je još dugo,dugo…
- hahaah,evo već jedan podatak ,koji niste znali o meni..hahahhah
Za Tita,odrađeno dakle ,daleko lakše,obzirom na godine koje su se tada brojale,za prijatelje ,valja i ovu štafetu odraditi,ali moram priznati,mnogo mnogo teži zadatak..

hahhaha,pa da odradim:zujozujo

1. jako emotivan,ujedno u meni se krije (narodski rečeno) jedno veliko pašče…..burninmad

2. nepravdu ne podnosim,iako mnogo puta osjetio na svojoj koži…..i dalje borac protiv iste,i zatorekoh da se u meni krije …volim da ujedam,bilo koga i bilo gdje samo ako se radi o njoj(nepravdi)mad

3. najslabija točka……djeca….starci ..nemoćni….oni o kojima treba drugi da brinu….

4. bavim se poslom ,koji traži veliku odgovornost pri obavljanju istog,jer od njega zavisi sigurnost mnogih,pa možda čak i tebe koji ovo čitaš,ahahahaha,malen ,malen je ovaj svijetkiss

5. ne volim igre na sreću,tv gledam sasvim malo,osim subote na nedelju,iako imam lijepih godina,nisam uspio sebe pobijediti** još volim brzu vožnju**yes** uh,umal ne zaboravih pa
volim glumiti kuhara,ćesto je iznenadim mojim specijalitetima


zadovoljni ili ne ,ja pičim dalje.hahahaha…na lakši zadatak…

Napisati 5. web-aplikacija koje su mi promijenile zivot:


1. blog…..nastao zahvaljujući dragom i poštovanom priki Erin,rodio se ,ljuljuškam ga ,životari.Navrate ,navrate meni dragi blogeri,navrate i prijatelji koji nemaju blog,hvala im velika…Obraduje me trag koji ostave ,obraduje me i činjenica ,da bar nekad mogu da izvučem jedan blagi osmjeh na licu onoga koji pročita tamo što piše.Iako svjestan i toga ,da mnogi pomisle pa što ovaj piše-traži,ma ne brigam za to …pa demokracija je…..hahhahaha

2. web tražilica..Google…..Pa mnogo me toga zanima,zahvaljujući njemu(goollu)bogatiji sam ,koliko toliko..

3. E-mail….najčešće koristim za komunikaciju sa ,rodbinom, prijateljima koji ne žive u mome gradu

4. index..birtije ne volim,al na ponoćnoj, ovdje na indexu volim popiti kaficu,baciti koju na kaladontu ,asocijacijama,naravno tu su i pp..sa prikama,volim da klikam …pa evo i tebi jedan* kljik*…..

5. Messenger…eh ovo je druga priča…….tada mi je ravno sve do mora,zaboravim na sve,jer ispred mene je moje najdraže,gledam je- čujem je….uživam…facu gledam,čitam sa nje…….telefon,poruke i pisma dosta toga mogu da sakriju ,al ovo je direktna veza…..da ..da……..koristim ga najviše , jedini koji mi ispuni želju kada je to hoću…..kliknem i tu je….da da……kiss

.....Po pravilima blogerske štafete,ispunih zadatak,koliko sam uspio ne znam,,,ali štafeta ide dalje..tebi…..partyvodeći se po onoj *ko ima ,daj mu još.*.hhahahahahkiss
vozdrica..... cerek

prika

sunce drago

shvabica

sjena

mimoza

<< Arhiva >>