tihi...

20.12.2006., srijeda

kaži sada ,kaži….


Eh ,eh-evo ih na pragu,već kucaju na vrata,ali…

praznik svaki
kad osvane
suza meni tada kane
poljubit je
čestitati ,što ne mogu
to zaboli
povrijede se rane

poljubiti ,čestitati
sa njom radost podijeliti
i pitam se,dali
dali praznik,blagdan
baš imenom takvim
ja mogu ga zvati

praznik ,blagdan
pa tako ga
pa tako ga, ja ne mogu zvati

praznik
blegdan svaki
čari svoje krije
otkriti se dati neće
pa najdraže,tu sad nije
sa najdražim
proslaviti
dali ću ja dali
ikad imat sreće

sudbina je baš i njemu
i njemu je
i njemu je ona
ime promijenila
oduzela njemu draži
praznik kad je,a nje nema
eh sudbino, što si takva
kaži sada ,kaži….

hvala na posjeti,želim Ti čestitati,tebi, tebi što ovo sada čitaš,čestitati praznik,blagdan,onaj koji slaviš,volio bih da ga pravim imenom(ako ja to već ne mogu)Ti bar možeš zvati…
wave...kiss

<< Arhiva >>