*moj_blog*

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

MOJ BLOG
Na mom blogu biti ce i sto treba i ne trebaheadbangheadbang,sto ima i nemaburninmadburninmad i jos mnogo togathumbupthumbupheadbangthumbup

V I C E V I
Djeca u školi dobili da napišu domaću zadaću s temom "Kako provodim dan kod kuće". Nastavnica prozove maloga Ivicu da pročita svoju zadaću.
- Ja kod kuće živim intenzivnim seksualnim životom...
- Stani, stani Ivice - prekine ga nastavnica - kako to misliš "intenzivnim seksualnim životom"?
- Znate nastavnice, ujutro se dignem i mama me pita:
- Ivice, jesi li oprao zube?
- Nisam mama.
- Odi operi zube!
- Izađem iz kupaone s opranim zubima, a tata pita:
- Ivice, jesi li se umio?
- Nisam tata.
- 'Ajmo na umivanje!
- Izađem iz kupaone umiven, a mama pita:
- Ivice, jesi li uredio svoju sobu?
- Nisam mama.
- Hajde Ivice, uredi sobu!
- Završim s uređivanjem sobice, a tata pita:
- Ivice, jesi li napisao zadaću?
- Nisam tata.
- Ivice, Ivice.. hajde pisati zadaću!
- I tako me jebu cijeli dan!

Vicevi o Hercegovcima(ako ko ima problema s tim neka ga sam riješi)

1.
P: Kada Hercegovac nosi crne carape ?
O: Kad je na tajnom zadatku.

2.
P: Sta Hercegovac dobije kad se rodi ?
O: Plan Zagreba ispod jastuka.
3.
P: Kakav je Hercegovac kada se posere?
O: Izvan sebe.
4.
P: Kakav je Hercegovac kada ugazi u govno?
O: Svoj na svome.
5.
P: Kakav je Hercegovac kada ne sere sedam dana?
O: Pun sebe.
6.
Tri najgore kletve Hercegovcu su:
1. Dabogda ti dijete ne vidjelo Zagreba!
2. Dabogda ti mobitel imao dvojnika!
3. Dabogda ti zena oprala carape sa sarenim rubljem!
7.
Zasto Hercegovac i Zagrebcanin idu zajedno u opstinu?
Zagrebcanin zna gdje je opcina, a Hercegovac sve u opstini.
8.
P: Zasto ce u buducnosti raditi uske mercedese ?
O: Zato da Hercegovci mogu oba lakta drzati na prozoru.
9.
P: Tko je najsiromasniji Hercegovac?
O: Onaj koji sam pere auto.
10.
P: Zašto Hercegovce pokopvaju u lijesove s rupama?
O: Da crvi mogu povracati kroz njih.
11.
P: Kako ces prepoznati Hercegovca?
O: Lako! Naprijed ima grude, pozadi siroki brijeg a u glavi posusje!
12.
P: Kad Hercegovac pere ruke, prije ili poslje pisanja?
O: Za vrijeme pisanja
13.
P: Znate li sta je to: Hercegovac,Hercegovac,Hercegovac...
O: DRVORED !!
14.
P: Kako HERCEGOVAC muci muhu?
O: Stavi je u teglu, poklopi poklopac, i jede govno ispred nje..
15.
P: Kad Hercegovka nosi smece ?
O: Kad je trudna.
- Silja -
16.
P: Kada se u Zapadnoj Hercegovini proda najvise aparata za brijanje?
O: Za osmi mart.
- Cata -
17.
P: Zasto tvornica carapa Zagreb proizvodi bijele carape s crnom tackom.
O: Da Hercegovci znaju, kad se tacka ne vidi da treba oprati carape!
- Cata -
18.
P: Zasto Hercegovci ne vole Papu ?
O1: Zato jer ima vecu kucu od svakog od njih.
O2: Zato jer ima mercedes na sprat.
O3: Zato jer je cijeli u bijelom.
- Cata -
19.
P: Kako bi izgledao Zagreb da Hercegovcima svijetle oci?
O: Kao Las Vegas!
- Cata -
20.
P: Kako bi se zvala Opatija da je nasele Hercegovci?
O: Marlboro!
- Cata -
21.
P: Koja je razlika izmedju Hercegovca i toalet - papira?
O: Nikakva, povuces jednog idu svi!
- Cata -
22.
P: Sto Hercegovac nosi na svecani dan?
O: Svecanu trenerku.
- Cata -
23.
P:Kako prepoznati Hercegovca pedera?
O:Nosi bijele hulahopke.
24.
P: Sta je vrhunac bjede u Zapadnoj Hercegovini?
O: Kada skutoru rodi duvan a zena mu pusi komsijin
25.
P: Zasto Hercegovac ne smije ici bos kroz sumu
O: Da se ne primi
-Sasa-
26.
P: Sto je razlika izmedju Hercegovca i raka?
O: Rak moze biti dobrocudan!
- Ajdin -

O MENI
1.Zovem se Juricadeaddead
2.Imam 14 godnamcornamcor
3.Roden i zivim u Zagrebucoolcool
4.Navijam za DINAMOthumbuphrvatskathumbup
5.Slobodan sam(oduvjek i zauvjek) bangbangbang

NEKI OD LINKOVA
Marta

Ana

Barbara

Barbara 2

Ana Z

15.06.2007., petak

Kraj škole

Napokon,za 5 dana ce zavrsiti skolasmijehsmijehmeni osmi razredsmijeh. Malo mi je bedrolleyesrolleyes zato sta se oprastam od stare ekipe.Viđati cu ja njih ali nece to biti istonono.Sada se samo dvoumim sta cu upisati iako mogu skoro sve,imam,MINIMALNO,59 bodovagreedy a za 60dead cu znati u ponedjelak jer mi je moj "headbangnajdraži razrednikheadbang"uvalo test predzadnji sat fizike.Najrađe bi ga sterao u k.... smokinsmokinali ja sam pristojan pa necu poceti s vulgarizmima. U skoli nema nistazujo,svi se dogovaraju za zavrsni tulumpartyparty a skoro nitko ne ide na to,nikome se nedaheadbang. Kod mene sve po starom,za ubitibangbang koliko je dosadno ali ce bit boljih dana,barem se nadamrolleyesrolleyes.To bi bilo to,pa do slijedeceg javljaja,bokwavewave!!!!
- 22:54 - (22) - - #