bigg

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Oglas 



Broj posjeta
Hit Counters

 Zanimljivo iz arhive
Beč-Bjelovar-Brčko
Ne sagriješi rječju
Sudionici u prometu
Svoga tela gospodar
Psihologija i odgoj
Moda
Lisabon
Lisabon 2
Nogomet
Vječiti bundžije
Malo dijete mala briga
Boris & Bata Reunion
Val reformi...
Dioničarstvo u Hrvata
Opstipacija
Bolna priča o vrelim dodirima
Felga ti sama beži



 17.05.2006., srijeda

Muško


Ja sam pravo muško. Muškarčina. Moj par XY kromosoma bi dečki zaduženi za SI standardizaciju mogli postaviti ispod evakuiranog staklenog zvona, ne bi li poslužio kao etalonska mjera za mužjaka. Čista sam suprotnost onim dečkićima s "metro" predznakom, koji dane provode u modernim krpicama, nakitu i kozmetici. Jedina moja kozmetika je sapun. Pravi muškarac ne stavlja na svoje lice puder koji je za nijansu tamniji od kože na vratu, ne izvlači zulufe olovkom, ne čupa obrve ma koliko one guste bile. Muškarac ne troši sate na uređivanje i uljepšavanje. On je prirodan, takav je kakav jest, kakvog ga je majka rodila. Samo osnovna higijena, tek toliko da ne smrdi.

Osim toga, muškarac pere zube. To jest, i ja perem zube. Dva do tri puta dnevno, u ovisnosti o tome što se jede. Meni osobno najviše paše ona zubna pasta s raznim ljekovitim biljem, koja pomaže da zubno meso ostane zdravo. Dosta je važno svaki put četkati barem tri minute. Gore dolje, u krug, odozdo i odozgo, ali nikako lijevo desno. Nikako i nikad, također za zdravlje zubnog mesa. Tri minute su važne jer je toliko potrebno da fluor iz paste počne djelovati. Svi znaju da bez fluora zubna caklina strada, a onda imaš škrbav osmjeh. Kakav je to muškarac sa škrbavim osmjehom? Čak je i Thompson skužio da to više nije u modi. Ponekad znaju biti prolem komadići mesa, najčešće vlaknasti. Kao oni iz govedine što se na karminama jede uz bijeli ili crveni umak. Ti komadići se zavuku među zube, da ih niti jedna četkica ne može istjerati, pa čak niti ona moja sa zglobovima i svim tim čudima, znate već iz reklame. Onda je jedino rješenje konac za zube. Meni je taj konac fini, onak' mentolasti. Ogromno je olakšanje kad se zlosretna hrana iščupa van i pritisak nestane. Kao da ti je netko s leđa skinuo teško breme. Osobno, obožavam uzeti dugačak komad konca i cijelom ga dužinom polako provlačiti između dva zuba. Tada na njemu, na svakih par centimetara, ostane lijep komad mesa. Divno za vidjeti. Volim i zataknuti ga kroz čeljust i pustiti da mi visi van, dok ja kuckam po kompjuteru ili gledam televiziju, naročito kad sam baš zamišljen. Bilo je super činiti to i u uredu, ali sada izbjegavam tu praksu jer su neke kolegice radile face i trčale van iz sobe s rukom na ustima. Čudakinje.

Kad smo već kod pranja, sapun u kamenu je dobar za ruke, ali me malo nervira kad od njega ostane onaj komadić s kojim ne možeš ništa. Hajde da je samo jednom tako, ali svaki na kraju doživi istu tragičnu sudbinu. I onda ga baciš. Užasno kakva je to šteta, financijska i ekološka. Dodatno me ljuti ako netko njime pere i druge dijelove tijela pa se preko glatke sapunaste površine rasprostre gadna dlaka. I to ne bilo kakva, već kratka, tamna i kovrčava. Ako ju pokušaš sastrugati dolje, uglavnom se desi da grebeš noktima sve dok ti ispod njih ne ostane pola Saponije, a ružna tvorevina nije se ni pomakla. Zato izbjegavam sapun u kamenu i koristim tekući. Za ruke. Tuširanje je nešto sasvim drugo. Za tu prigodu treba se upotrijebiti gel za tuširanje jer nema onu pumpicu na vrhu i lakše ga se istisne ako ne stoji na tvrdoj podlozi. Osim toga, drugačijeg je sastava nego običan tekući sapun, više je prilagođen tuširanju. S njime, pak, nije dobro prati kosu jer vlasište traži sasvim drugi pristup. Šampon protiv peruti u potpunosti zadovoljava tu potrebu, a ne samo da pogoduje tjememenu već i koži oko ušiju. Za lice je ipak potrebna kupka za lice, sa specijalnim pH i s određenim udjelom hidratantne kreme. Da se ne oljuštim. Intimnu kupku (ono za pišu) ne upotrebljavam, to je za babe.

Nakon kupanja važno je namazati se ispod pazuha deodorantom u sticku, jer muškarci se znoje i ne bi bilo lijepo da na sastanku svi pokušavaju sjesti između mene i klime. Sa stickom se još bolji efekt postiže ako se obriju dlake ispod pazuha. Ono što vrijedi za deodorant za tijelo, to se isto primjenjuje i za stopala. Deodorant za noge jako pomaže da ti ne smrde, pogotovo ako se koristi u kombinaciji sa dezodorirajućim ulošcima za cipele. Po ljetu nije loše jajca naprašiti puderom za bebe, da se na zajedu na vrućini. Parfem mi nema baš puno smisla. Samo tu i tamo, kad sam ga već dobio na poklon.

Žene nemaju pojma koliko su sretne što se ne moraju brijati. Muka živa. Da si je olakšam, koristim posebno nježnu pjenu ili gel koji se pretvara u pjenu kad se nanese. Onaj bijeli, nakon kojeg je koža glatka i elastična. I brijaći aparat s više britvica te gumiranom drškom, da mi ne klizne. Nakon brijanja ponovo ono bijelo, ali ovaj puta balzam. Moj stari još uvijek koristi nekakve losione s hrpom alkohola, nakon kojih vrišti i puše, ali to mi je tako pećinski i primitivno. Nakon što se balzam upije, nanosi se muška krema sa Q10 (to vam je ono protiv starenja, ali pomaže i protiv seboreičnog dermatitisa uzrokovanog stresom). Posebno treba obratiti pažnju na područja na čelu i oko nosa, što napose vrijedi za one s mješovitom kožom.

Ako mi nešto smeta, to su miteseri na nosu. Meni dobro idu van, samo ih treba uprijeti s dva nokta. Govanca izlaze kao gliste poslije kiše. Srećom, imam dobre pore pa ih ne moram pariti kamilicom da se otvore. Ružno je i kad ti vire dlake iz nosa, ali njih je komplicirano čupati. Zeza me lijevo-desno i naprijed-nazad s pincetom pred ogledalom. Osjećam se kao Karate Kid kad je morao uhvatiti muhu štapićima za jelo. Stoga za taj posao uglavnom tražim pomoć, a posebno me na traženje pomoći motivira činjenica da dlake iz ušiju nikako ne mogu čupati sam. Pa onda obavim sve odjednom.

Ali da skratim priču - kao što rekoh, higijena je vrlo jednostavna stvar. Ne priliči muškarcu da se tamo nešto licka, da provodi sate uređujući se i troši hrpe novaca na kozmetičke preparate. Sapun i majka priroda. Poslušajte što vam govorim i nećete zažaliti. Bit ćete kao ja, nepatvoreni muškarci.


- 20:13 - Komentari (29) - Isprintaj - #