petak, 15.06.2007.

droga kao na dva lica

tužno je znati da si pogriješio i da si se slomio....na pola strane ti se srce otvorilo....a ti si si sam to napravio...kako si samo bio bezbolan kad si činio to....sad na kraju je gotovo i nikad se nećeš oporaviti....znaš da sam ti prićao da je jedino ona još uz tebe a ti si glupom igrom sve prokockao i život si uništio....mada i nisi uspješan u životu i zato što te samo ja još gledam čistim očima najbolje bi bilo da zaboraviš da sam se zbog tebe ja bacio.....najbolje bi bilo da me ostaviš i da završim sa ranom u ruci te da me cijeli svijet gleda kao ludoga mada već sada,priznajem,to jesam.....bilo je kasno za ispravljanje i uzalud moliti za oproste kad sam sam kasnije i shvatio da si ju ti zamalo izgubio.....jedino ti je ona još vjerovala i bila uz tebe svakog dana ali pošto si tolika budala i to si zaboravio....kako te samo nije sram....pošto se ni sam ne cijeniš i činiš gluposti i sranja za koje samo ja i ti znamo ni ne čudim se......sijećaš se onog dana....ma kako bi se uopće sjećao....da,da pisao si joj....budalo....gluposti si pisao....a onda kasnije sam onako besmrtno hladan krenuo.....najrađe bi te ubio.....priča se....tako si sam rekao da se samo priča što si radio....pa kako nebi,ajde mi reci zbog čega se nebi pričalo....znaš onu "o budalama se uvijek priča" mislim čak da to i nisam trebao stavit pod navodnike....nju si samo povrijedio....i dobro prošlo je to,sve se smirilo a tebe je još uvijek grizlo ono što si napravio....i neka je....da ti je barem srce presušilo nebi ju ponovno povrijedio.....ti nisi ni na to mario....nego jedva onako,tužno i besmrtno joj to priznao....i baš tada kad ti je bilo toliko lijepo,kad si mislio da je ona ta koja će te podići i koja će uvijek bit uz tebe ako ne fizički onda barem u mislima....

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

prošo si sve i svašta...prošlo je i vrijeme.....sada je evo 3 mjeseca od te strave i užasa.....al neznate vi njega....bit će još gore..zašto si nam svima rekao da si zdrav i da je sve u najboljem redu...hehe....samo se kratko nasmijem....znam da si bolestan i lud....kako ti je sad?kažeš imaš ljubav...imaš ti kurac....kakvu jebenu ljubav.....glupane....ta tvoja cura te nikad nije ni voljela....šta mi kažeš...da je ona prava za tebe!!!hahaha....pa bilo bi njima svima bolje i draže da ti je uspjelo ono što si namjeravao napraviti....sijećas se....kažem ti,dobro se sada držiš ali opet ću ti ispiti svaku kap krvi iz tvoje glave i bit ćeš opet u mojim rukama,samo mojim...znam što namjeravaš...ugasiti me...ali prijatelju..znaš da to ne ide...ajde više prekini...znaš da te nitko ne podnosi a i ljubav ti vene....ti ne voliš....jer neznaš ai nikad nisi volio....ja samo čekam a onda.......znaš štp se dogodi......18.5.....sjećaš se......dajem ti još tijedan dana.....prolaznost je ta koja nas uništava......hehe




sam da vam kažem da ovaj post nema veze samnom....te da je već odavno napisan samo je sad nedavno objavljen....tak da znate da je meni super.....ajd pozzzz

- 15:38 - komentari (23) - print - droga kao na dva lica -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.