utorak, 20.03.2007.

živi život onako kako se osijećaš.....

hy društvowave.....ste mi dobro????ma sigurno jeste....pa ipak je danas PEETTAAKKthumbupthumbup!!!!dolazi subota i sve s timpartysmokin...e da vam odmah na poćetku kažem da nam sutra tekma poćinje u pol 9 ujutro u sportskoj tak da oni koji misle doć znajunaughtynutrofl.....e da....coolživi život onako kako se osijećašcool....barem ja tak radim.....kad sam lud i sretan tak se odnosim i prema životusmijehlud (to me sada pere već malo duže)....sa svima se zajebavam,totalno sam opušten i teško da me neš može sjebatnaughty...al pošto redovito čitam ostale blogove vidim da je i pun k**** rulje u nekoj depresiji i badueeknonono....i onda čitam u komentarima:daj se dobi,nemoj tak,razvedri se,zbog čega si takav/a.....to mi malo diže živceheadbangmad....mislim da bi takve osobe trebalo pustit na mirusmokin...sigurno je da će sve jednom proć i bit kak treba.....treba nekad i bit u kurcu...zaš ne...treba to sve i pokazati,treba se tak i odnositi pa će sve brže i bezbolnije proćthumbup....a ne da sve u sebi držimo pa će nam tek tada bit sve gore i gore....pa koliko sam ja puta bio u kurcuwink....zbog cura,sporta,neuspjeha,škole i ostalih stvari...al kad sam bio u depresiji svatko je to mogao primjetit...jer ništa nisam držao u sebi....i pogledajte rezultat....opićen sam,lud,sretan,i sve šta ide s timdeadgreedywink.....drago mi je kad mogu zabavit i nasmijat ekipu....jednostavno sam takav tip....za svaku zajebanciju i fešticu (partypartysutra fešticasmokinsmokin hehehe)....pa zato kratko rećeno ŽIVITE ŽIVOT ONAKO KAKO SE OSJEĆATEthumbupmahmah.....pusek svima....kisskiss
pozzzzzzzz:kekyu,petrici,cvetu,teni(mojoj frendici),drugoj teni(s kojom će se upoznati),kikyu,mojoj ekipi,tanjici s kojom sam se upravo čuo,annye46,curkama iz selca....i svim ostalima koji me poznaju i neznaju....pusakisskiss

ja poludio skroz.....
bangheadbangbangmadbangheadbangbangludheadbangmadludheadbang:
:bangdeadthumbupblablaludgreedyheadbangheadbangdeadburninmadgreedybang
bangwavewavewavewavesmokinthumbupthumbupdeadgreedyburninmadbang
hay društvo....evo mene....jebemti....oko mene samo vlada ludnica.....sve je tak jebeno....e bio knjacov rođendan,ma ljudi pre pre jebeno....naravno zadrvenili se svi....a kaj ćeš....ovu subotu igramo s splitom i kaštelom....javim vam ja još točno u koje vrijeme...pa tak da možete doć gledat....da...da....kaj da još kažem....ma ruljo meni je super samo moram neš skombinirat za ovu subotu.....moram u nabavu....jučer tukli gazu 6 razlike....hahahah....DADO,DADO!!!!!jel vidiš ti....jebiga ipak smo bolji.....u zadnje mi vrijeme rulja prića da sam malo prolupao...da previše pričam gluposti al takav sam vam ja....sad mi je trening pa vas moram pozdravit.....budite mi trijezni i uživajte....čao...
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.