Blogerski big brother

subota, 08.10.2005.

tomi, tj. tepa odgovara na pitanja

Image Hosted by ImageShack.us



A ljudi moji sta je znam o ljubavi......znam da je jos nisam u potpunosti
dozivio.....znam da je ljubav nesto najljepse sto može biti........looool
Kao sto sam reko....nisam je u potpunosti doživio...ali se nadam da cu sto
prije.....i da ce bit sa ovom zenskom s kojom sam sad......jer vec me malo
hvata.......nesto ;-P
eto ljudi do skorog cujenja ;-P




Moj najdrazi dan.....jucerasnji....
Ljudi moji bilo je zakooon..........
ujutro mi je bila jeb...skola.....ali to sam odradio..........
popodne sam visio na netu itd.......ali najbolje je bilo
navecer......Srednjoskolska zabava..........tj.bile su dvije....ali ja sam
bio na boljoj ;)
bilo mi je ful draama jer sam bio sa curom itd......neću govorit.....;-P
muzika je bila zakon.........DJ fenomenalno pusta muziku.......fakat sam se
dobro zabavio......bio sam s najboljim prijateljima i bilo je
zakooon........fakat draama dan! cya !



puzdro:

Image Hosted by ImageShack.us


Hmmm moj dan u BB kući?Joooj ,to bi bilo cooooool,ali ipak samo jedan dan!


Dakle dignem se kad me probudi muzika,nemam pojma koliko je sati i tako pospana odem na WC ,tralala....Kasnije s ekipon doručkujen,smijemo se i pričamo o tjednom zadatku.Nakon doručka oden malo u dnevnu sobu i izvalin se s ekipon na kauč,čakulamo i tračamo dok me BB ne pozove u ispovjedaonicu i tamo mi da kuvertu s dnevnim zadatkom...


Kakva mašta.....Hehehehehe..Dnevni zadatak je hmmm,čekaj da smislin...Ah smislila san!


Dnevni zadatak je pravljenje BB torte.Super,odem o se malo bućnit u bazen ,a kasnije radimo tortu,posvađamo se oko kreme jer pola ekipe želi vaniliju ,a pola čokoladu....Hmmm ja sam za čokoladu!!!Odlučili smo napravit obe dvi kreme...Stavili smo toru u peć i sad čekamo da bude gotova,ali od one kreme je ostalo vrlo malo jer smo je svi izili...Dok se torta peče mi se gađamo ostacima...Puni smo kreme, mrvica,šlaga...Nered nismo počistili,otišli smo čakulat.Nakon toga počistimo nered i izvadimo tortu,odlučili smo da je nećemo jest nego da ćemo se njom gađat.Svi smo puni torte i odlučili smo otić u dvorište kako bi se oprali gumon....Taj dan smo švorc i jedemo samo grickalice,svi smo na djeti jer su nam ukinili džeparac...Hehehehe...Tako oprani i čisti odemo malo u Blueroom kako bi se zezali i čakulali,beljimo se kamerama,čak smo tili jednu srušit i isključit,ali kad smo krenili BB nas je upozorija da to ne radimo jer će nas izbacit...Odustali smo od te zamisli....Kasnije smo do kasno u noć čakul ali,plesali,zezali se i bilo je super...Umorni odlazimo u naše spavaonice gdje tračamo i raspravljamo do kasnih noćnih tj. jutarnjih sati....




- 12:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #