Blogerski big brother

subota, 08.10.2005.

odgovori kandidata na pitanja

prva je Du girl:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Posto mi se nudi mogucnost da opisem jedan od zadnja tri dana odlucit cu se za
jucerasnji dan...(btw
ovo ce biti jako dosadno...za citati)..probudila sam se i obavila sve sto sam
imala,rucala i krenula
u skolu koja je bila u 14.00h.Cijela skola je pricala o izlasku u Orke(kafic u kojem
se odrzavaju
srednjoskolske zabave)..i tako sam i ja razmisljala...od onoga sto cu obuci pa do
toga s kim cu
ici(al posto je tu moja omiljena prijateljica..nisam imala puno za razmisljat)Kako su
mi misli
lutale na Orku pocelo se primjecivat jer i pogled mi je negje lutao naokolo a nikako
na ono sto
treba i gdje treba.I tako me lijepo prozvala prof.iz biologije i pitala me neko
pitanje..naprosto
nisam ga ni cula:D zatim me pitala jesam li ista zapisala ja sam rekla NE i ona je
rekla:''e moja
Luči,sad ces dobit kolac(ovo citajte kao kolac sa c,ne sa č kao kolač)i tako sam
zaradila
kecinu..al never mind:)))Kad je skola zavrsila posla sam sa prijateljicom do DM-a
(nadam se da znate
sto je to..) traziti sjenilo za navecer i tako kad sam to obavila krenula sam
doma...da se napokon
SPREMIM...sve je bilo okej sto se toga tice..jer sam unaprijed isplanirala sto da
obucem..da se nebi
dogodilo vristanje po kuci..i da skratim dosli smo u Orke bio neki fight jer naravno
nebi nista ni
proslo da nema fighta ma...never mind:))meni je bilo super,malo smo se naplesali i
sve je bilo
cooooooooool:D eto napustam vas sa ovom dosadnom pricom..kiss svima;)



odgovorila je i na pitanje o ljubavi:


1.HM HM...ljubav!! Nakon ove zadnje veze od pola dana..neznam kako bih definirala
ljubav.
Ljubav me počela zbunjivati.Al evo da povezem moje misli i osjecaje potrudila sam se
naci nesto na
netu o LJUBAVI...pa sam nasla jedan veliki clanak u kojem ovo pise(jako lijep
tekst):Ljubav je
rizik, riskirate slomljeno srce, neuzvraćene osjećaje, izlaganje najintimnijih tajni
i gubljenje
kontrole.Ali istina je “da on/ona koji ništa ne riskira, ništa i ne dobiva.
”Mnogi
od nas žude za ljubavlju ali im nedostaje hrabrosti da preuzmu rizik”.Kod mene
je sve na
mjestu,a to je najvaznije;);)


i sada njen jedan dan u bb kući

hm...ponestalo inspiracije i maste..pa eto moram nekako i ovo pitanje dovrsiti..svaki
dan u bb kuci
bi mi bio super uz dobro drustvo i dobru zabavu..a za ostalo never
mind:Dlol..da..mislim da bez toga
nebi htijela nastaviti moje natjecanje..nadam se da cete mi oprostit jer ja neam vise
smisla sta da
jos napisem..kissssssssssssssssssssssss..thanks:)



Mean girl

Image Hosted by ImageShack.us


Moj jedan dan u bb kući??? hm lol pa ajde da napišemo nekaj...
Ujutro bih se vjerojatno prva digla pošto sam ranoranilac, skuhala bi svma nescafe od vanilije, i cekala sljedeceg stanara koji ne spava dugo. cijelo bih jutro vjerojatno radila na tjednom zadatku, a onda bih skuhala ručak jer naprosto obožavan kuhat, posljepodne bih vjerojatno pričala s ukučanima od kojih sam se za sada najviše zbližila s du_girl i tepom, oboje dubrovčani, lol, drama...navečer bi valjda dobili kakav dnevni zadatak, meni se najviše svđa onaj s pjesmom pa bi radila na tome. Onda bi mi ženske pošle u spavaonicu na trač partiju il bi napravile muškima neku psinu...eto to bi bilo to, i big sisterice samo da znaš da je ovo pitanje bilo fullčinu teško..lol....pussa


slatki_13:
Image Hosted by ImageShack.us


hmm.
BILO BI ZEZANJA TO JE NAJ BITNIJE!



jedan dan ivana dj-a:

Image Hosted by ImageShack.us
evo ovako. Probudim se i odma ispred kompa onda se spremit i uškolu. kad se vratim iz škole onda malo van pa ponovo tako i sutradan



anjin dan u bb kući:


Image Hosted by ImageShack.us


Dan u BB kući...probably bih se probudila prije svih...skuhala čaj/kavu i otišla sve
ostale
probudit onak iznenada,tak da jednostavno skoče iz kreveta(obožavam to radit!
;))...onda bih se
družila s ljudima oko sebe...većinom bih se izležavala i ništ ne
radila...ma,uglvnom,ništ
posebno...Htjela bih da se taj dan puštaju sve moje najpjesme...e,onda bih se
iživila... :))
Možda bih malo i provocirala ukućane(zato što sam tamo samo jedan dan,jel
:))...Ali,već kad
bih ušla u BB,htjela bih tamo ostat neko duže vrijeme,jer obožavam tak ekstremne
situacije.Eto.


blacksoul kaže:
Image Hosted by ImageShack.us




pa...očekivala bi jedan dobar ručak...sa svim mogućim specijalitetima..
Pretpostavljam da bi u kući našla nekoliko istomišljenika,pa malo
razgovarala sa njima...naravno,tu bi bio neki mrak dvenvi zadatak,koji
bi nas sve oduševio...
I bilo bi ona mrak na kraju dovesti muškog stripera..a za dečke..ma
dečki bi se brčkali u jacuzziju..:))
(a baš sam nemaštovita...:(




OBAVIJEST!!!!
DANAS SU NOMINACIJE I SVI KANDIDATI MI MORAJU POSLATI KOGA NOMINIRAJU I TO ĆE BITI OBJAVLJENO NA OVOJ STRANICI. KANDIDATI MORAJU POSLATI SVOJE KANDIDATE DO 20:00 SATI
A JA CU SUTRA POSTAVITI ANKETE ZA NOMINIRANE KANDIDATE, GLASATI MOZETE DO SLJEDECEG PETKA KADA ISPADA PRVI KANDIDAT....POZDRAV, BIG SISTER

- 11:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #