Blogerski big brother

utorak, 04.10.2005.

odgovori na 2. pitanje

Puzdro kaže:

Image Hosted by ImageShack.us

Ehhh,ljubav...

Već sam se ponadala da me to nećeš pitat...Evo ovako ti to kod mene stoji...Nisan trenutačno ni skin,volin jednog tipa...Hm..Kakve muške volin?Neman pojma glavno da su metalci...Pokazalo se da padan na one koji slušaju Nirvanu...Hehehe,ali to nije toliko obavezno....Trenutačno san luda za tin tipon samo on to naravno nema pojma,za ljubav san ja presramežljiva...Jel to sve?Eee valjda jest...

Blacksoul kaže:

Image Hosted by ImageShack.us


Soo...
ja sam u vezi..jedno godinu i pol'...i moram priznati da sam zbilja
otkrila što je ljubav..inače,obožavam kad me netko mazi i pazi..a moj
dragi je upravo takav..Ne svađamo se,ali zato žestoko volimo
raspravljati..:)
Uglavnom,jednom riječju,ne bi mogla živjeti bez ljubavi...



dobili smo i odgovor ivan_dja na prvo pitanje:


Image Hosted by ImageShack.us



1. ok je
2. neznam šta da kažem
3. sweet cura super je
4. dobra je
5. ako je iz slavonije onda zakon
6. super

1. ok je
2. super
3. naš slavonac
4. a neznam neki specijalac.... to ja
5. ma u redu
6. neznam.....

2. pitanje

Evo ovako u vezi nism....o bivšim vezama nemam šta reći jedino o jednoj curi (zadnjoj) koju sam jako volio pa me sjebala......zasad neznam za novu i oću je uskoro imat......
Volim najviše crnke ali i ostale su tu bitno da su ok.....

evo jedna stara mudrost

S ljubavlju je isto
kao i sa sjenom:
ako za njom trčiš, dostići je nečeš
nikada. No, samo joj okreni leđa,
ona će te zauvijek slijediti.



Crazy girl na pitanje o ljubavi kaže:

Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav... eh...što reći??? Nisam u nikakvoj vezi, a trenutno mi to niti nije
neka želja...
Kakvi mi se dečki sviđaju??? Pa recimo to ovako:tamnokosi, pametni, zabavni
i s dobrim smislom za humor... ne volim dečke koji su puni sebe i misle da
se cijeli svijet vrti samo oko njih... a uostalom, tko voli????
Eh, da, nevolim niti romantične dečke, zato što ni sama nisam romantična...
romantika i ja smo dva potpuno suprotna pojma... koliko god vam to neobično
zvučalo, istina je...Npr: radije bih da me dečko odvede na skakanje
padobranom, nego na romantično večeru uz svijeće... čudno, ali istinito...
Sviđa li mi se trenutno itko?? Pa, iskreno da, i to 2 osobe... imena neću
spominjati...
To bi bilo sve za sada... Hope to hear from you soon!!!
Kissssss...vaša Crazy girl!!!!



To je sve za danas........

- 14:01 - Komentari (6) - Isprintaj - #