Fora slikice:







































Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

evo kolko vas ej bilo mom blogu od 11.01.2009.:
Counter
Counter

  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne

dizajn by: mawa cura dizajn

Pravilo

eto ja inace mrzim pravila...ali evo samo jedno:
pliz nemojte mi ostavljati tonu komentara i odbrojavati,nego samo jedan u kojem cete sve rec(moze i 2)




blogovi koji mi se jako svidaju:

...Story about Sarah...
Frida
Lulu Wright

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

:-) My DiArY
najbolji blog=)

perfect.mistake(cool blog=)


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


ponedjeljak, 19.01.2009.

jooj odvratno necu napisat u naslovu jer ne zvuci primamljivo(ni pristojno...lol)

ajme nemrem vjerovat!!!!!!!neki dan smo radili na tjelesnom neki okret na nekoj preči u nazad...ugl.uzas kao drzis se s rukama za preču i zamahnec desnom nogom naprijed i ona te kao povede gore i napravis okret...ma da ziher...mislim nije tak tesko(ja sam uspjelasmokinlol)al zenska te primi za hlace...tj.ene je primila za tajice dok sam bila gore se okretala i nategla ih pa mi se sva guzica stisla a iza mene deckiludburninmadbang...koma...a deckima jos gore...dekima jaja zapnu za prečudeaduzas...odvratno izgleda sve stisnuto jbt. vidis svaki organ...i tak smo danas opet imali tjelesni i opet smo radili torolleyesugl. ja sam OK napravila...al prije mene je bio jedna lik i zapelesu mu hlce(kratke)...ugl. i stegle su mu se skroz do gore i vidjela su mu se jajaeeknonoblablapuknucueekbang...odvratno...svi su vidjeli,meni se bljuvalo...fuuuj jbt. a lik je jos jaako ruzan i svi mislimo da je peder jer se stalno navlaci i skaklja s nekim njegovim frendovima,igraju se rata(hallo 7.raz i igraju se ratalud)...ugl.lik je ruzan...i zuti onak jaci...fuuj,meni se okrenuo zeludac...btw jadan one ak je uopce skuzio kaj se desilo...namcor...aj necu dalje jer brijem da ste svi(tj.3 ljudi koji citaju mog blogsmijeh)...ugl.mislim da ste svi vec pobljuvali vase tastature...LOLsad sam dosla iz skole jutros sam imala ples...u biti nikaj nema zanimljivog osim ovog prije...hehe...bila sam ujutro na plesu(suvremeni ples)...nikaj posebno...


svidala mi se fotka pa sam ju bzvz stavila=)Image and video hosting by TinyPic



| komentiraj (5) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.