Fora slikice:







































Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

evo kolko vas ej bilo mom blogu od 11.01.2009.:
Counter
Counter

  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne

dizajn by: mawa cura dizajn

Pravilo

eto ja inace mrzim pravila...ali evo samo jedno:
pliz nemojte mi ostavljati tonu komentara i odbrojavati,nego samo jedan u kojem cete sve rec(moze i 2)




blogovi koji mi se jako svidaju:

...Story about Sarah...
Frida
Lulu Wright

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

:-) My DiArY
najbolji blog=)

perfect.mistake(cool blog=)


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


subota, 17.01.2009.

skola,prljavci,ples

evo upravo sjedim i slusam antenu zagreb...prijenos prljavca iz arene...inace ih ne slusam al sad mi se bas nekako slusaju,nisam ni znala koliko rijeci pjesama zapravo znam od njih...navila sam do daske...lol...a ne volim slusat hrvatsko(inace slusak sve strno-hip hop,r'n'b,pop,rock...)...hmm cak i pjevam,ajme kaj mi je!!!nekak mi je steta kaj nisam na koncertu iako i da sam imala kartu ne bi isla...nisam ni tjela ic sve dok nije koncert poceo i sad mi je malo krivo kaj nisam isla i tam se guzvala u novoj dvorani...jos nisam bila u njoj al ziher je lijepa...bas bih sad bila na nekom konceru...i skakala...
al dobro,eto imam radio i to je dovoljno... hehe aj "......a ja nemogu bez......" upravo to pjeva...lol,ajme kako sam se izneneadila kad je poceo pjevat samo je jedno(obozavam tu pojesmu)...

eh da idem u skolu od srijede i nalazi su mi OK i zdrava sam jeeej konacno...napisali su mi na nalaz da imam lipemiju(il tak nekaj)...ugl. kao imam puno masti i daprevise jedem(sto je cudno jer sam prilicno mrsava iako puno jedem lol,al svejedeno nevjerujem da bi ja imala masnoce...zvuci smjesno)...ugl. na nekom forumu su raspravljali kaj je lipemija i neka zenska je napisala da svima u klajcevoj napisu da to imaju(a ja sam tam i bila...lol)...al rekla mi je doktorica da nemam da su to bzvz napisali...
jutros sam bila prvi put na plesu...jeej(na obadva) u pol 10 sam imala baletrolleyes(mrzim balet-nejdem u baletnu skolu neg idem na suvremeni ples pa imam predmet baletheadbang)...ma grozno i ona sam imala u 13 jazz dance jee..to volimcereksam kaj je profa glupa,al danas je bila super prema meniyescak me i pohvalila...cudno...eh plesemo na istu pjesmu na koju plese moja seka(ona isto ide na ples tam di i ja sam kaj kod druge profe)...al budu se valjda dogovorile ko bu koju pjesmu uzeo...vec smo radili pocetak i jos jedan do i super je...=)
upravo slusam pjesmu miles away od madonne(to mi je super pjesma i madonna mi je OK)...obozavam antenu...cijeli dan ju slusam sam kaj mi nekad vec ide na zvce jer stalno ponavalja neke pjesme...
joj moram ic malo sam predugo na internetu...vec me oci bole...
eh nekak mi je bas super ovaj blog(iako ga malo ljudi cita jer ima se nada citat) al mi je nekak lijepi...neznam kak vama al meni se svida=)
e da cula sam da ce izac neki CD od timbalanda(inace ga obozavam)...i super mi je sock value(imam ga)...jedva cekam da cujem ovaj novi...


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



| komentiraj (3) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.