Fora slikice:







































Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

evo kolko vas ej bilo mom blogu od 11.01.2009.:
Counter
Counter

  siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne

dizajn by: mawa cura dizajn

Pravilo

eto ja inace mrzim pravila...ali evo samo jedno:
pliz nemojte mi ostavljati tonu komentara i odbrojavati,nego samo jedan u kojem cete sve rec(moze i 2)




blogovi koji mi se jako svidaju:

...Story about Sarah...
Frida
Lulu Wright

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

:-) My DiArY
najbolji blog=)

perfect.mistake(cool blog=)


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


nedjelja, 11.01.2009.

prvi post...da ili ne?!

haha...ovaj blog je tajni blog...kao što se vidi po svemu...lol...eto napravila sam ga iz razloga sto na mom pravom blogu ima puuno komentara i puuno ljudi koji me poznaju cak i u stvarnom zivotu i takoder poznaju moje starce pa zato pol stvari ne napisem na blog,pa sam odlucila da cu te stvari i ta razmisljanja napisati ovdjethumbup...
nemogu vjerovati kako nemam inspiracije kad sjednem za kompjuter a do sad sam imala 1000 tema o cem bi pislarolleyes
ovo ce biti otprilike anoniman blogjer necu otkrivat nikakve cinjenice vezane za mene,da me nebi neko prepoznao i necu stavljati svoje slike...
eto zapocet cu odma s prvome temom,nema zabusavanja...lol...naslov ce biti: da ili ne?!kiss...dakle kada sam isla u 5. raz imala sam jednog super best frenda koji je bio jenako znatizeljan kao i ja u vezi ljubljenja(barenja,kako ocete)...pa smo mi to naravno isprobali...hehe,zlocesti klincinamcor..nekoliko puta za redom smo to isprobavali...zanci otprilike 2 il 3 puta...i to je sve...i jos sam imala jednog decka prije 3 mjeseca s kojim sam se ajmo rec zbarila iako to bas i nije bilo ljubljenje jer se on uopce nezna ljubiti,uzas,neznam kaj je on radio ali ja sam se brze-bolje odmakla...pa smo pekinulizuboal kaj ja mogu...ali stvarno je ono bilo grozni,i jos ima velika usta...lol...i sad ja imam problem,sta ako naide prezgodan likcerek i ja se necu znati bariti...vjrujem da puno cura ima takav problem,jer ja neznam dali sam se ja ikada ali stvarno zbarila ili ne...to ej sve od ove teme...
znam da sam izabrala glupo vrijeme da napravim blog jer sutra pocinje skola pa vam necu bas moci cesto pistai i sigurna sam da ni vi necete moci cesto komentirat...ali nema veze,samo da se zna ja nemam odredeno vrijeme kad pisem novi post nego cu ga pisati kad nadem neku temu ili se sjetim necega...
eh bas sam razmisljala kako ja imam neke glupe tj. cudne zube...lol...morat cu nositi aparaticheadbangal kaj sad bar ce biti lijepsismijeh...inace ne volim zubare(a vjerujem da ih ne volite ni vi)...ja ih se vise bojim...ne volim kad me boli,al kaj se moze i to je dio zivota...



| komentiraj (4) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.