< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

headbangheadbangovaj blog je sranje..al nas ipak posjetite...hehhe...LuzEriii





a sad nekaj o nama...
Ja,poznati Marko idem u 7 razred (nažalost) osnovnjaka...Imam 13 godina i po horoskopu sam Majmun...volim iritirat i radit sranja po školi,a najviše mojoj najjjjjdražoj profki...Dobrici...nevolim ništa i jad bok...hehehhe bang

a sad ja,Famous Kiki također sam još 7 razred i imam 13 godina...najdraža boja mi je crvena,imam psa Spookyja i kozu Mineu...heheh.to mi je seka...treniram hrvanje i na prvom natjecanju sam bio zadnji...hehhehhehehh headbang

puno pozz cijeloj ekipi iz razreda....
ak vas još nešto zanima samo pitajte..aj bok...


evo napokon i naše slike...
MaRkO:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


KiKi:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

blogove koje posjećujemo

mikulićka i matilda

BAX!...OBAVEZNO POSJETITE



:

wave Pozdravljamo sve učenike 7. razreda a posebno od Dobrice djete koje se treba uskoro izleć, nek bude na mamu smokin Pozdrav Dobrici čestitamo joj i tatithumbup ,ako je nesretan nek ne pije jer moglo bi još jedno djete izletitpartypartyparty

ej pozdrav za sve...........ovaj tjedan titulu za najboljeg profesora odnila je profesorica iz povjesti Martićthumbup,a za najgoreg profesor Biruš:lud

POHVALA ZA ONOG RETARDIRANOG MAJSTORA:što je upadanjem omeo 50% šk sati.....

komentirajte nas još više.....za sad ste super(2 dana-20 komentara)thumbupthumbupthumbup,dajte nam prijedloge što bi htjeli vidjet na našem blogu.ako su prijedlozi dobri ispunit ćemo,birajte.pjesme,top ljestvice,slike............stavit ćemo sliku ćim ćemo moć........i Ana crkni...kako si nam to komentirala blog,vidit ćeš tiblablablablablablaajd ciao,pzdrav blogu blogu dvije plavuše i brineta..........dobar je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


SLIKE

nedjelja, 20.04.2008.

DOSADAAAA

Evo me ljudi napravio sam novi post da se neskuplja sve u onaj.....ja sam malo bolestan.....malo(noćas sam se skoro zadavio dok sam spavo).......ajde pozdravljam vas sve prijatelje i neprijatelje ........:antona,martina,moniku,dariju,sanjina,moje frendove iz kvarta,jopu,martinu(i onu neku njezinu frendiciu...mislim da se zove mirjana)...

ova pjesma nije loša......malo sam čačkao po youtube pa sam ju našo......nadam se da će vam se svidit......

- 13:10 - Komentari (123) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.