Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

made by music =)

Opis bloga


o jednoj bi emo osobi odnosno meni
Emo boys

dragi moji imam novosti otvorih sa dvije kolegice heheh novi blog nas troje emacha iz st-a pa bi volia da dođete komajte i tak nebum vam ja uvik odgovaral tak da kiss http://emo.j.sk8.blog.hr/

i za sve koji mi hoće nešto reč ili bilo šta šaljite mi mail jer sam rijetko kad na msnu i ne mogu se lipo upoznat sa svima pa evo vam ga em0b0y22@live.com

Music Videos

VOLIM:
-kišu
-mrak
-povlačit se u sobu di nema nikoga
-biti zaljubljen
-slušat mjuzu
-smijat se i to puuno
-grmljavinu
-netaknutu prirodu
-njemački
-crnu, crvenu, bijelu, plavu boju
Photobucket
NE VOLIM:
-btit povrijeđen
-kretene
-ruganje
-laži
-dvoličnost
-zajebavanje

Linkovi

avril lavigne
cinema bizarre
bizarre shina
dizajni
emoboy1-----closed
spazzica
lost 3wo ------closed
andre dizajnerica
toni
jedna cool emachica
avril cura
jedan emo cura

ABOUT ME

waveiman 16 godina, živin u splitu
iden u gimnaziju itd. ja san bi i emo
al se tako ne oblačin. slušan pop i punk
i moglo bi se reć rock
aj naj pivačica mi je
avril lavigne
.volim sve šta i mladi pijem pušim,pušim,i pušim hm hehe
i za sve vas koji tražite moj MSN ili se očete
upoznat(priko MSN-a)
evo vam ga em0b0y22@live.com
kissy kissy

izvođaći koje slušam:
-Avril LavignePhotobucket
-Tokio Hotel
-Cinema Bizarre
-t.A.T.u.
-Simple Plan
-p!nk
-Britney Spears
-Hilary Duff
-Beyonce
-Justin Timberlake
-Evanescence
-Xtina
-Gwen Stefani
-

pictures

Image and video hosting by TinyPic

dear emo boys





strify

love

walking alone


Photobucket




Photobucket


Image and video hosting by TinyPic


...=)
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

emo boys



avril lavigne
Image and video hosting by TinyPic

Avril Lavigne

avril lavigneImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

avril lavigne

emo Boys

Image and video hosting by TinyPic

Emo Boys

Yu Cinema Bizarre



Animted Boy Kissing

emo boys

love emo boys

emo boys kissing

emo boys

Avril Lavigne

kiro

emo boys

Image and video hosting by TinyPic

Emo Exstatic

strify

Mmm.

Image and video hosting by TinyPic

avril

Image and video hosting by TinyPic

avril

Emo Boys!


tokio hotel

Bill

Bill _ Tokio Hotel

tAtU

tatu

Photobucket

Shin Cinema Bizarre

Emo Boys

Strify

EMO

GAY GOD

emo boys are hot

hot

emo boys r hot

Avril Lavigne Under My Skin

'Under My Skin' Photoshoot

Avril Lavigne (The Best Damn Thing) Poster

AVRIL LAVIGNE HOT

Avril Lavigne Hot

avril lavigne my happy ending

Sk8er Boi

Avril Lavigne Nobodys Home

oh yeah!

avril, lavigne

Avril Lavigne

Avril Lavigne

Complicated

Avril Complicated

Avril Lavigne, Sk8er Boi, Skater Boy

Avril Lavigne, Sk8er Boi, Skater Boy

Losing Grip

gay guys

četvrtak, 03.07.2008.

YOU DON'T KNOW ME DON'T IGNORE ME

HEEEELLLO PIPLSI.
eto prošlo dosta vrimena i napokon sam uhvatia vvrimena za novi post weeeeee.opet puuuno fala na svim komentarima i podršci very big thanks.

uf lito počelo nema škole i tako.............. prođoh sa 3.6, a nije ko zna šta al 4 je hehehehe.čak sam se i kupa jedan put hihi, inače mrzin lito zbog vručina al zato svi dečki nose sve kratko heheeh, pa ja i prije uživamo u pogledima............uf kako su neki jebeni grrrr
aah neki su mi ovde rekli da tribam nać curu bilo ih je par al ništa hm i da se pohvalim. jučer sam pita jednu za poć i rekla je da će mi reć danas hihihi držte mi fige ženksa je uuuuuuuuuuf nice.
iako ja još patima zbog hmhm al samo kad sam sam u sobi plačem nedam drugima da me vide takvog ne više.
ah ma tješe mene posteri od avril hihi.
strašno koliko mi znače njene pisme, ma ono nešto savršeno baš je napisala dobre stvari, a ja većinom stavljam njene spotove, pa ako koga zanima (šta čisto sumnjam) lol nek obrati pozornost na tekst jer tako se upravo ja osjećam.

Jbg. ja sam otvorio svoje srce nekome 2 puta i oba su propala prvi put zbog staraca al sve je to isto mislin na njih svaki dan. naravno 2. budala dumped me asshool. ma živim u nadi da će doći bolji ha lol.
i evo svom bivšem posvećujem pismu when you're gone


Avril Lavigne - When You're Gone
Uploaded by ox-stargirl-xo

eto a i stavim još jednu koja mi je zakon a ima veze sa njim opet lol

Avril Lavigne - Hot (New Video)
Uploaded by LiLMissAvril


ajme vidia sam jednog tak cute emacha ajme joj kako je bia cute samo sam buljia u njega grrrrr.
ahh na jednoj splitskoj plaži stoji natpis zabranjeno gay parovima lol debili!!!
eto bila gay parada ma bravo za njih imaju moju podršku iako nikad ne bia dao dite gay parovima jer to nije normalno zamislite koje bi dite imalo traume od toga i kako bi ga zajebavali. ili brak u crkvi jbt. to no way Bog je reka muško i žensko nemamo se mi šta mišat al u matičara svakako može i tako neka moja razmišljanja pa komentirajte i to heh.
uf ja iman osjećaja ka da je prošlo već misec dana lol samo spavam cili dan i onda navečer idem vani weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee what a life.hihi
evo dvije pjesme za sve vas koji ste bili ili jeste zlostavljani doma od strane roditelja priče su različite al su mi preeedobre
1.)christina aguilera oh mother

Christina Aguilera - Oh Mother Music Video Exclusive
Uploaded by LONDONILLY

2.)p!nk- family

Pink - Family Portrait (Live AVO Session)
Uploaded by Schutzengerl1205

ma poslušajte obavezno.
ah sad jedna veselica ipak ono neću da bude tužan post skroz naravno od pink pisma je kraljevska svaka joj čast stupid girls

Pink - Stupid Girl
Uploaded by MovieFanQS

preeeeedobro heh pozdrav veliki dečku pod nadimkom lost3wo nadam se da će pročitat ovo super je i nadam se da će proć sve kako triba puuuno kiss i pozdrava od mene.
eh nikola moj bosanac koji mi triba doć ode joj nismo se čuli nikako kmeee uf nadam se da hoćemo ajd kiss i pošaljki mi mail ak pročitaš ovo
ah dada toni nadam se da si pročita ono sve kaj sam ti rek na MSN-u al i skužia sve ono KAJ, ŠTA sam ti reka sritno.
etop još jedno puuuuno fala za sve komentare i ono znači mi puno stvarno ajd volim vas sve . eh narasla mi kosa baš je emo heh i tako nesupijem vam svima odgovorit na komentare jer moram brzo ić al budem već inače idem sad papa na otok jedan na 3 tjedna pa bi vas molia da ako nije problem da mi ostavite samo po jedan komentar da mi bude lakše ajd pliiiizzzzz.

hehe ajd kissam vas sve drž te mi fige za onu curu i pozzzzzzzzz



| komentiraj (52) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.