***malo o meni***

JA= Ivana,Vriskica,Ivfka
RODJENA=05.07.1993.god. u Nasicama
ZIVIM= u Donjem Miholjcu
SKOLA= srednja, 1. razred OG u Miholjcu
MSN= ivka0507@hotmail.com
MOB= neki sony....09_/_ _ _-_ _ _ _
VOLIM= ....sekinog psa.......
NE VOLIM= ono sto voli vecina mladih i neke osobe
SLUSAM= starce i skoro sve ostalo
FRENDOVI= naj Martina Juranek, Matea Koscak, Matea Koprivanac, Andrea Stefan, Lucija i Helli (ORH)
UTJEHU MI PRUZAJU= cokolada, Andreich, Luca i Helli

***evo vam malchice sljikica***

Image Hosted by ImageShack.us
ovo sam vam ja beljbelj

Image Hosted by ImageShack.us
i opet ja =)))

Image Hosted by ImageShack.us
Nova godina.......=))

Image Hosted by ImageShack.us
i ovo sam ja (Zagrebachikim ulicama......)

Image Hosted by ImageShack.us
moja Andreich :)

Image Hosted by ImageShack.us
i Leich :)

i Tina :)(jbn..... komp mi nest sere pa ne mogu stvait sliku i nece ju otvorit...sry)

Image Hosted by ImageShack.us
ja i Mateich (neam njenu sliku) :)

Image Hosted by ImageShack.us
i Tenushka :)

Image Hosted by ImageShack.us
evo i Luce :)

Image Hosted by ImageShack.us
a i Hellli :)....secerko za kraj.....ma salim se ja sve ste vi maji sladoledi......hihiihhihi

Image Hosted by ImageShack.us
a evo i moje Schwester =)

Image Hosted by ImageShack.us
Tenuskich moj ope....beljbelj

Image Hosted by ImageShack.us
Leach i Dora...... zakon likushe.......roflrofl

Image Hosted by ImageShack.us
Nova godina =))





Image and video hosting by TinyPic

kostur by: lilbutevil


KomeNtari ..ocu/necu

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovaj blog postoji samo zato da se ja mogu izjadat i da mogu komat drugim ljudovima...........=(

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
maji Billy

petak, 23.01.2009.

***nešto***

ohohohhhhh...........da eto i mene jos sam vam prosli tjedan htjela nest na škrabat al sam na krju to bacila u smece............. heheh............ inace kod mene nea nista........hh......mislim pocela je skola, isla sma na par natjecanja la naravno neidem dalje hehe............dns sam isla van (prosetat se samo) s Gabby i Martinom B. s njima s etak nisma druzila od ne pamtim kad.......... hehe....... vec jedno 4 vikenda nisam se isla ni prosetat a ne van...... hehe.joj boze kakvim se budalastinama bavim kod to nekog zanima...........hehe........ hvala svima na komovim iako ih nije bash bilo nest al ok......... nije bed.... moa ljubav nikako a neznam kak vasa????!!!!!............ drago mi je zbog moe Dee......... al mislim da ipak ne postupa bash kak treba jadna nevidi dalje od nosa koliko je zacopana..............hehe ma mal s esalim ja...... a sta cu...... hehe SRY....Dea......=((( =))).................. nekanim napisat bash dugacak post....la evo osrednji nek bude............ posebni pozzichi: Lei, Dei, Gabby, Martini B., Martini J., Matei K., Luciji, Helli, Sanji, i vama svima koji mi puno komate i jako vas puno volim...............hh.....KISSI KISSI..............<3



Image and video hosting by TinyPic *CrTaJ* (56) Image and video hosting by TinyPic *PiŠi* Image and video hosting by TinyPic *OsVježi bLog* Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.