Prvo upoznavanje s deckom - Pronađite djevojku

srijeda , 30.01.2019.

Prvo iskustvo










Dating Site: Prvo upoznavanje s deckom






Pevačica je bila baš raspoložena i srećna. Decko,inace 5 godina mladji od mene,tada je on imao 20 ja 25. U restoranu su se zadržali nešto više od dva sata, a onda je stigao i red da se plati račun. Pevačica je bila baš raspoložena i srećna.



prvo upoznavanje s deckom

Sa ovim deckom sam se dopisivao mesecima i siguran sam bio u sebe da nece biti nista da se samo zezamo,i zbot toga sam se osecao opusteno sebe sam uvek smatrao 100 posto straight. Nakon što su regulisali račun, Ilda i njen izabranik su izašli iz restorana držeći se za ruke, dok je trudnički stomak bio i te kako vidljiv. Decko,inace 5 godina mladji od mene,tada je on imao 20 ja 25.



prvo upoznavanje s deckom

Prvo iskustvo - Pevačica je bila baš raspoložena i srećna. Nakon što su regulisali račun, Ilda i njen izabranik su izašli iz restorana držeći se za ruke, dok je trudnički stomak bio i te kako vidljiv.



prvo upoznavanje s deckom



DNEVNJAK - Prvi seks
Pevačica je bila baš raspoložena i srećna. Budući zet se odmah latio novčanika i izvukao karticu, međutim Ilda ga je popreko pogledala i rekla mu da mora ispoštovati Baticu, koji je prvi ustao i krenuo za konobarom do šanka. Medjutim upao sam u neki los period depresije,i nekkao sam se osamio od vih,prestao sam da se i dopisujem i sa njim.. U restoranu su se zadržali nešto više od dva sata, a onda je stigao i red da se plati račun. Decko,inace 5 godina mladji od mene,tada je on imao 20 ja 25.

[Good dating profile subject lines|Upoznavanje u austriji|Speed dating opera bar]






Oznake: prvo, iskustvo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.