Design by:Cow design

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



best friends,,,=)



FRIENDS ARE FOREVER...BOYS ARE WATEVER..





True friends dont talk about you behind your back =)



°°I suze mi ludo padaju, dok pričam sa tim ubogim, ranjivim stvorom, što u njegovom glasu spoznah slabost, onu slatku slabost muškarca koji, pati, koji voli...koji mi reče da me usprkos svemu voli...OH, živote moj, radosti moja, snove moj stvarni, što te nazvah, ja se ne pokajah...samo sam htjela ćuti te dvije riječ -VOLIM TE-






Hip Hop Animations @ Youvee.net


dAnCe,,,,WOOOW...jeaa



Glitter Photos


Miiiii....baš smo cute...=)

Image Hosted by ImageShack.us


MiCkY...(Lea)



AnDiE..

Image Hosted by ImageShack.us


MrWa...



Bila si moja avantura
za mene samo broj
a sada pusti me na miru
ja imam zivot svoj
Bila sam tvoja avantura
samo za jednu noc
ti kazes pusti me na miru
i moras dalje poc'



...I svaki put kad ti kažem volim te...ti pobjegneš od mene...
... Dok hodamo gradom korak po korak...reci mi dušo da još sam ti drag...












...* LiNkoWi *...


~LeA~
.~AnDrEa~.
~~DaNy & VuKy~~sretan
~~KaThY~~sretan
~~CoRy~~sretan
~~TwInSiCe~~sretan
~~jOlE~~
~~MiA žDeRiĆ~~sretan
~~jOpY~~sretan
~~zRiNkIć~~sretan
~~iVa~~sretan
~~tInnA~~sretan
~~cool girl~~sretan
~~ToMičI~~sretan
~~loOdA gLjiVa~~sretan
~~MaTeA GoLeMaC~~
~~Vuky... Maše...Fićo...~~
~~MaNdY~~sretan
~~AnĐeLa~~sretan










Nešto o meni ;)

Ime:Ana Marija
Prezime.Jelić
Rođena sam:25.03.1993. u Splitu
Hobi:Rolanje,druženje s frendicama,gledqanje telke,surfanje po internetu..
Frendice:Andie,Lea,Elza,Ivana,Lara..
Frendovi:Karlo.stipe..
Škola:Srednja ekonomska u Pločama
Volim:Frendove,mjuzu,dobre filmove i jednog super zgodnog dečkacerekcerek
Ne volim:umišljene osobe


... Moja abeceda ...

A-Ana Marija (moje ime)
B-Božić (moj naj blagdan)
C-Cvijeće
D-Dubrovnik (lip grad)
G-glazba pjeva(jednostavno nemogu bez nje)
H-Haljine kratke i slatke
I-Isus
J- Jelić (najlipše prezimecerek)
K-Krevet
L-meni posebno drago slovowink
M-Mama
N-naranča
O-Otoci
P-prijatelji


R-razred
Š-Široki Brijeg (moj ponos)
T-tata
Ž-Željka moja wavesekasretan

~~AbOuT MeEeE~~

Ime:Mia
Prezime: nije wažno
God:14
Došla am na owaj svijet 14,1,1994....
Živim u Pločama....
Razred: Srednja Ekonosmka...maby ...
Wolim swe što i mladi...
Newolim: hmmm...ma wolim ja swe....=)
nema toga što ja newoolim...hihih
Treniram: Rukomet
My hobi: plesanje, treniranje, druženje i loodiranje s tukicama, itd...
Naj pjevač/ica: Akon, Roxxete, Celine Dione...
Naj film: Step up 1, 2, Prljavi ples, you got served, Honey, itd...
Naj boja i pjesma: Swe žiža boje tj..vesele.... / Listen to youre heart, ma ima ih..=)
Moj msn je: leaaaaaaaaaaaaaaa@hotmail.com
Moj e-mail:leaa13@net.hr
eto to bi bilo o meni swe...poZzZzZzZ


AJ LAJK:
~ svoje frendove
~ jednog dečka
~ more, ljeto
~izlaziti,
~ glupirati se
~ loode boje
~partyje
~otvorene, druželjubive ljude
~lolipops
~mp3, pjevati
~ zvjezdice
~msn





This is meee...

Ii......šećer na kraju...LoL..

Image and video hosting by TinyPic
~AnDiE~....=)*

zovem se...Andrea
živim u Pločama...:)
idem u ...1..gimnazije...uskoro..=)
moje NfS...Mrva...Lea...Elza..Ivana
Jowa....itd...
rođena sam...05.02.1994
I...LoVe..:
*!=)....MoJe BfF.....=)!*
*!=)....GlAzBu.....=)!*
*!=)....DaNcE.....=)!*
*!=)....ShOpPiNg.....=)!*
*!=)....SlAtKiŠe.....=)!*
*!=)....FiLmOvE.....=)!*
*!=)....ToČkIcE.....=)!*

MoJ...mSn....=)*
andrea_dinamo@hotmail.com

MoJ... bLoG......=)*
justonefreakgirl.blog.hr


Image and video hosting by TinyPic

Prijateljice

Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica
i poslije mnogo godina
u mome srcu draga slicica


Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne
ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke


Ref.
Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti


Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore
ma ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke


NaMa ,,,cOoL...PjEsMa,,,=)



Mnogi momci danas bez srca
su i duse sa njima ljubav morske
su suse mnogi kaze al do sutra sve
ti slazu briga ih nije ako se sta u tvome
srcu krije nezanima ih ako ce kasnije oko
suze da lije njima je vazno da ljube vise od
dvije ...

Image Hosted by ImageShack.us


when i say love i mean caring
when i say give i mean sharing
but thats something you didnt do
it was something else you were up to
huring me and breaking this heart letting
it fall each day a part days bright but always
dark you left a huge mark on my heart cerek



Ilove you more than all the stars in the sky.
I love you more as each moment passes us by.
I love you more with every breath I take.
I love you more with each promise we make.



"Zaljubljivanje je kad požar istovremeno zahvati dva duha koja slijede svoj rast i razvoj. Osjećaj je pritom kao da je u svakome od njih nešto bezglasno eksplodiralo."






Postala sam zavisna o gorkim suzama
o ruznim danima tu sam se izgubila
mislila sam jos samo malo
sutra bit ce drukcije to nisi, nisi ti
al' danas nije takav dan


srijeda, 02.07.2008.

~ 2cool4school~

Holly piplovi...ewo nas tri loodache odlučile naprawiti zajednički blogić.. pisat ćemo o našem crazzy life...Eee eo sad malo AnDrEa...;)....heh....počelo je ljeto..škola je završila..upisi su nadamo se dobro prošli....Lea (Mia)..Komercijalu ...AnDrEa (Andie)..Gimnaziju..Ana-Marija (Mrwa).. Ekonomsku...sutra idemo vidit rezultate..i tako..
Image and video hosting by TinyPic

Eo ode završava naš mini postich...a idući postek možete očekivat za par dana..tj..nakon upisa i loode subote...NaDaMo sE...=)
Eto to bi bilo swe za sada...mi očekujemo od vas punooo komowa...i imate big pozZzZzZz od AnDiE...Mrwe & Lee....pussekk....=)*...

BfF....:)*....cereknutroflwavepjeva




| Komentari (53) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.