< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

svašta pomalo...........

JA SE DAO U POSTOVE ha ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ljudi molim puuuuuuuuno komajte pliiiiiiiiiiiz!!!!!!!!!
niko nam ne komacrycrycrycrycry
molim vas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
puknut ćemopuknucu
za ovo postova je to malo komentara......................!!!!!!!!!

MI

ime:franz
ne volim gumene bombone,kelj i još neš
naj boja:green
naj pjevačica;seka aleksić (šala mala)
to je to ima još neš al moram ići.bok :)


IME:PETAR
PREZIME:NIJE POTREBNO
ROBUJEM:OŠ JAGODE TRUHELKE
VOLIM:CURE,IZLASKE,SLADOLEDE..............
NAJ GRUPA:RED HOT CHILI PEPPERS
NE VOLIM:GEJOVE HAHA,ŠKOLU,UĆENJE..............
NAJ PIĆE:KOLA,ORANDŽINA,FANTA KANTA....................
NAJ KLUB:DINAMO
NAJ PJEVAĆ:EMINEM
NAJ DOMAĆA GRUPA:HLADNO PIVO
NAJ PIJESMA:((HEJ OH)))

PA PAmahwavemahwavemahwave

FFeminine
RRefined
AAmbivalent
NNice
ZZippy

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



PPainful
EExquisite
TTempting
AAmbitious
RRaw

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


Image Hosted by ImageShack.us
he he!!!!!!



Image Hosted by ImageShack.us
ovo je boljelo jaaaaaaaaaako!!!!!!!!!!!!!


EVO LJUDI MI DOBILI MALO KOMENTARA!!!!!!!!!jeeeeeeeee!!!!!

mi dodili malo komentara,ali to nije dosta!!!!!!!!!!!!!!!!!
samo vi komajte niko vam ne brani.
dapaće molimo vas da komate!jasno!
PLIIZ!!!!!!
dobro ste poćeli.haha!!!!!!!!
sve ukupno imamo samo 32 komentara na 5 postova!!!!!!!!!!!
JEL TO DOBRO PIAM JA VAS!!!!HA!!!burninmadburninmad

O
K M
E A
T J


OK??????



joooooooooooooooj bratu moro dati dinamovu majcu

moro dati bratu dina movu majcucry
po lu dit cuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!headbang
a ,ja se vezo za tu majcu!!!!!!!!!!
ma nema veze kaže mama da će mi on to vratiti...
OK!!!!!!!!!!!!!
mislim nije mi jasno zažto mu sve moram dat.
ko da je sve njegovo i sve želi imat

K
O
M
A
J
T
E
!
!

slike,vicevi..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



WICEWI

sretnu se dva puža nakon
duljeg vremena.
-pa gdij si,prijatelju!hajmo u
kino!-prvi će.
-odlićno,što igra sljedeće godine


krafne vic

izlazi policajac iz pekar,ugleda
svog kolegu te mu kaže:
-ako pogodiškoliko krafni
imam u ruci,dat ću ti obaje!


TV vic

-zašto mujo držiš nož kraj TV-a
-da izoštri sliku!



Free Music

Free Music



Free Music


kakav vam je nas blog
bolje da ga nemas
OK
super
dobar
tak-tak
da bar svi imaju ovakav blog
  
pollcode.com free polls






Image Hosted by ImageShack.us
ovo je boljelo jaaaaaaaaaako!!!!!!!!!!!!!



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




ja napiso..................ma gledajte

JJolly
AArty
JJoyful
AAwkward
NNormal

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

pogledajte N normal he he he!!!!!!!!

ljudi kad budemo imali 35 komova na svakom postu pišemo novi post.
OK?
niko nam ne koma pa smo morali ovako.
zato!!!!!!!!!!!!!!!!!!

K
O
M
A
J
T
E
!
!

utorak, 06.05.2008.

E U R O P S K O ! ! !

za negdje 2 do 3 tijedna poćinje E U R O P S K O.
malo smo slabiji zato što nema eduarda.
ali nema veze ipak smo mi hrvatihrvatskahrvatskahrvatska i mžemo dobit njemačku dok kažš keks!!!!!!!
mi smo u finalu 100%,a skim????
mofla bi biti italija,ali otom potom.
prva nam je australija 8.6. u 18:00 u beču,pa moramo malo vidit kak oni igraju.
oni nemoraju puno gledat jer kad se modrić zajuri s loptom neće moć šta vidit od brzine.
hehe!!!!I NE ZABORAVITE PUUUUUUUUUUNO KOMAJTE!!!!!!!!!!!!!
OK?

|Komentiraj 36| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.