srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

sve o meni i mojim bff i naravno mom životu!!! a ostalo ćete vidjeti i ćuti kad dođete i malo pronjuškate blog... heh =)


O mEnI:
ja sam lucija.nevolim govorit prezime u javnosti...sry =(
imam 12 godina i završila sam 5. razred sad ću u 6.
moje bff su: pepa i lusy!ovim putem ih pozzdravljam.
imam i malu ekipicu a u toj ekipici su moji frendovi i frendice
isto su mi best ali pepa i lusy su mi više od frendica!
idem u školu! NaRaVnO!...rođena sam 27.3.1996 godine.
zaljubljena sam i imam dečka... heh...mislim da je to taj pravi!! hee...
ali vidjet ćemo još...živim u zg-u...u stanu naravno u stanu živim s
mamom,tato,bratom i živjela sam s sestrom ali se ona udala i otišla...heh
sad sam kod nje na moru naravno! imam baku i didu s mamine strane i imam
baku i didu s tatine strane... heh nijedni od njih mi nisu umrli sva sreća tako
je bolje...

Ne VoLiM:
...učenje...
...glupe ljude...
...učenje to nikako...
...fuj hranu...

VoLiM:
...sjedit na kompu...to mogu po cijele dane...=)
...svoju obitelj...;)
...svoje frendice i frendove...najviše volim pepu i lusy...
...mekich...
...finuu hranu koju napravi mama...hee =)
...sLaTkIšE...njam =)

EtO tO jE tO o MeNi UkRaTkO!!!

P
O
z
z

O
d

L
u
C
i
J
E!!!!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

MaLo O mEnI!!!!!!!! =)

hej ljudi ja se zovem lucija možete me zvat kak očete!!! i...lucy i mišek i...ma uglavnom kak očete!!! živim sa mamom,tatom i bratom živjela sam i sa sekom ali se ona udala pa sada ima i malu bebu!!! =) to je moja nečakinja... a sada da ne duljim neznam šta da vam napišem pa sam vam htjela napisati par ljubavnih abeceda i tih stvari!!! pa evo:

KaDa Na rEgIsTrAcIjI vIdIš 2 IsTa BrOjA :
00-spoj
11-voli te
22-misli na tebe
33-srest češ ga
44-vraća ti se bivši
55-iznenađenje
66-ljubomorna si
77-pismo ili poruka
88-kiss
99-zaželi želju

000-spoj
111-voli te
222-vidjet ćete se
333-srest češ ga
444-vara te
555-ostavit će te
666-vraća ti se
777-poruka
888-duga ljubav
999-iznenađen

LJUDI OVO VRIJEDI SAMO AKO VIDIŠ SLUČAJNO!!!
A NEEE!!! AKO GLEDAŠ I SVE ZBRAJAŠ HEH!!! PUSSA =)
NAPISALA SAM 2 BOXA O MENI HEH! DA IMATE ŠTA ČITAT!

SpRaVa KoJa GoVoRi KoLiKo VaS jE nA MoM BlOgU!!! =)

Free Counter
Free Counter

A oVo Je SpRaVa KoJa Se zOvE MoBiĆ Po KoJeM i vI MoŽeTe TiPkAtI!


Get yours at MiniMobs.com

subota, 19.07.2008.

heey ljudi!!! =)

mahevo mene u još jednom postu!!! sada sam došla s plaže i uhvatila malo vremena da vam se javim! kod mene su došli moji kumovi zAkOn sU!!!! kupali smo se cijelo jutro! do sada !!! spavala sam s dvije kumice jedna ima 7 i pol godina a druga 6!!! ta koja ima 7 i pol godina danas je naučila plivat!!! sretan evo ne ostavljate mi baš puno kommova ali nema veze za početak je dobro! =) kommat ću vam!!! sada idem papati njami pa oped na plažu heh! JaViM vAm Se SuTrA! U nOvoM iZdAnJu!!! vEeEeElLLLLLLiiiiiiiiiiiiiKkKkKkKkKkAaAaAaAaAaAaAaAa pUsAaA!!! VoLiM VaS! hEh. kOmMaJtE mI!!!! kiss kiss

- 13:38 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.