...:::BeSt FriENdS:::...

nedjelja, 02.04.2006.

WE ARE THE CHAMPIONS!!!!heheheh...

at...Ejjjjj!!!!Ekipoooo!!!Mi smo sve jako setne!!!Znate zasto!!!!Pa 1. smo!!!!!!jeeeaaa!!!!!!Neam pojma sta da trenutno pisem...maloprije sam dosla doma...i Č mi je javila da ja napisem post umjesto nje..jer ona ne moze na net!!!heh!!!!Da...danas smo igrale dvije utakmice u Rovinju...prvu protiv Rovinja...igrali smo ocajno..jer svima nam je bilo nekak ae bok...nekima slabo od voznje busom..nekim ovo,nekim ono...mah nema veze glavno da smo mi dobile 2:0....i onda....onda slijedi utakmica s Pazinom....od njih smo izgubile zadnja dva puta kad smo igrale s njima...inace oke su cure....I danas mi smo sve bile bas ono u nekoj depri...al smo u svlacionici tamo nes izvodili..hahah...malo se probudili...i nes pricali....dogovorili se da cemo dobit!!!!!I eto dobile!!!2:0!!!!Bas smo ih ubile...prvi set 25:16,a drugi 25:13....inace cure dobro igraju..bile su prve u prvom dijelu sezone!!!I tako mi osvojile ZLATNUthumbup ,medalju...i peharic...hehe...Image Hosted by ImageShack.us
Jos nam ostaje drzavno da osvojimo...a sljedeci tjedan idemo u Anconu!!!O tome cemo jos pisati...

AAAA najvaznije je da U SUBOTU IDEMO VANI!!!!Malo cemo proslavit...i malo zalit to slavlje "vocnim sokicima" hahahah.....Joj jedva cekamo!!!Kako ce nam bit dobro napokon sve vani...sta cemo pit????khmmm....Solja moze kod tebe prije pripremi "vocne sokice"!!!!Ljudi vidimo se u subotu vani!!!
iiii pozdrav Soljici koja danas nije bila s nama!!!!kisss...jojimo te svi!!!

Evo samo jedna slikica s klizanja... tj. ispred klizalista... sutra mi Alex treba donijeti druge pa cete vidjeti... ne mogu vjerovat da sam je uspjela staviti =)... by:tamy....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us ...Pile, Sara, Solja i Tamy...

Alex&ekipa


- 20:37 - ...say something... (86) - ...troshi boju... - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...:::oPiS BljOgA:::...

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr

    MySpace Layouts


    ...bff7...


    ...:::ukratko o nama::...

    www.Bigoo.ws

    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws

    OŠ Kastanjer...
    17.04...ovan..
    igra dijagonalu(korektora)...
    broj...#1
    MySpace Layouts




    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws

    OŠ Veruda...
    03.06...blizanac...
    igra cetvorku(primac-pucac)
    broj...#2
    Myspace




    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    OŠ Vidikovac
    04.08...LAV...
    igra tehnicara(dizaca lopti)
    broj... #8
    MySpace Layouts




    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    OŠ Sijana
    05.09...djevica...
    igra srednjaka(srednjeg blokera)
    broj...#15
    MySpace Layouts




    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    OŠ Monte Zaro
    21.09...djevica...
    igra tehnicara(dizaca lopti)
    broj...#7
    myspace layout




    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    OŠ Kastanjer
    23.10.skorpion...
    igra srednjaka(srednjeg blokera)
    broj...#3
    MySpace Layouts




    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    www.Bigoo.ws


    OŠ Stoja
    21.10...skorpion...
    igra cetvorku(primac-pucac)
    broj...#6
    MySpace Layouts



    Image Hosted by ImageShack.us
    volley...we love...




...:::nEkE SliKe:::...

...slikice...slikice...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    aha...mafija...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    ...voooolley...

    ...pravim prijateljima nema
    cijene...i ne moze
    se odrediti
    njihova vrijednost...


    blog layouts



    ***toni cetinski

    blago onom tko te ima

    Tek sad vidim da te volim
    kad su kise pocele
    sve je tezi korak dalje
    noge su mi umorne

    Ja sam jedro u oluji
    oko mene valovi
    i ko da ovo vrijeme smiri
    kad kraj mene nisi ti

    Blago onom tko te ima
    ko te ljubi
    dok ja lutam nocima
    blago onom tko te ljubi
    neka bude
    bolji covjek nego ja

    Blago onom tko te ima
    ko te ljubi
    dok ja lutam nocima
    blago onom tko te ljubi
    neka bude
    bolji covjek nego ja

    Što me ceka iza magle
    sunce ili oblaci
    to mi vise nije vazno
    kad tu neces biti ti..

    Blago onom tko te ima
    ko te ljubi
    dok ja lutam nocima
    blago onom tko te ljubi
    neka bude
    bolji covjek nego ja

    Image Hosted by ImageShack.us

    ...evo jedna pjesmica
    za nas...


    Prijatelji vjecnosti
    Stvari se mjenjaju
    Kazu da su promjene dobre
    stvari se mjanjaju kazu da ce na bolje
    ali na bolje nemoze
    na gore nemoze
    sve ljude znam
    samo se vrtim u krug
    trazim nove uniqate
    ali vi ste vec oko mene
    vi ste moji prijatelji vjecnosti
    vama rado krocim na novi put
    vi ste moji prijatelji vjecnosti
    s vama volim u nove pobjede ic
    na vas se mogu osloniti
    jer vase povjerenje je vjecno
    kao i moja dusa uz vas
    vi ste moja sadasnjost proslost i buducnost
    vi ste uniqati zivota
    remek djela razlicitosti
    vi ste moji prijatelji vjecnosti
    vi nosite moj vjecni plamen
    vi odredjujete mene
    vi me mjenjate
    kao i ja vas...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    ...Evo malo starije slkice...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    ...Noa...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    ...Mya&Sara...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    ...Mya&Alex&Tamy...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    ...MI...

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    ...Pepy&Noa...