O NaMa...

MOJE IME?
Alla
FRENDOWI?
Anjich, Suni, Ivona, Max, Miran, Kaya, Maxa, Dea...
NAJDRAŽE STVARI?
mob, komp, fotić...
VOLIM PAPAT I PIT:
pizzu, čokoladu, pan (mmm), sok od marelice i sprite... =)
NAJVEĆI STRAH:
izgubiti ljude navedene pod frendove...
HOT ili CUTE DEČKO?
cuteee....
DUGAČKA ILI KRATKA KOSA:
poluduga
TETOVAŽA ILI PIERCING:
oboje...
NAJVEĆA ŽELJA U ŽIVOTU:
nema je...
TRENUTNA ŽELJA:
znati tko mi je pravi prijatelj...
NAJVISE VOLIM?
frendove... obitelj... božić... ljeto... glazbu... ići van... razgovarati...
smijati se...
MSN??
alla_1908@hotmail.com



sad jaaa....=)
MOJE IME?
Anja
FRENDOWI?
alla,suny,ivona,dallia,andrea,
bare,rafo,andrei,skliz...itd
NAJDRAŽE STVARI?
msn,komp,mp3,vansice,i swe kockastoo=)
VOLIM PAPAT I PIT:
alkohol..=) i pizza
NAJVEĆI STRAH:
osim lisica haha...paaa...mislila sam da
ga nemam ali bojim se raspada prijateljstva
ne podnosim to baš najbolje!!
HOT ili CUTE DEČKO?
cutee o daa =)
DUGAČKA ILI KRATKA KOSA:
pa dugačka....poludugačka...onak emo...hh
TETOVAŽA ILI PIERCING:
oba dvoje!!!
NAJVEĆA ŽELJA U ŽIVOTU:
naučit svirat gitaru..alla pomagaj haha
TRENUTNA ŽELJA:
ima ih punoo...ne ne bih o tome...=)
NAJVISE VOLIM?
frendove..izlazit van...smijat se..pjevat...hopsat..=)
ČOKOLADU...hh
MSN??
devil_anja@hotmail.com

Ewo malo slikicaaa za početak...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Cool Graphics

< ožujak, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Prosinac 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentarishy viDiš/neviDiš

by dupin-dizz :)

Opis bloga

Dve ludee frendice... i njihov život... hh...


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


LiNkOvi

DjEvOjKa BeZ iMeNa

Sunny

Alla, Anjich i Dalla

ElliCha

EmA(cHiCa) LOL


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Music Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Punk Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics


1. Hand Of Blood

There goes my valentine again,
Soaked in red for what she said,
And now she's gone.

Oh my god have I done it again,
There's a pulse and it's deafening.
I can't help what I hear in my head,
It's the switch that I flick they said.

Hand of blood, I don't wanna feel like my heart is breaking.
Hand of blood, I don't wanna see that my life is burning.

I saw you look away
Is what you've seen too much to take, or are you blind and seeing nothing?
(I saw you run) I saw you run away
Is what I've done too much to take or are you scared of being nothing?

There's a stain on my hand and it's red
Oh my god, am I losing it?
I can't help what I've done or I've said
It's the button I push

Hand of blood, I don't wanna feel like my heart is breaking
Hand of blood, I don't wanna see that my life is burning

I saw you look away
Is what you've seen too much to take, or are you blind and seeing nothing?
(I saw you run) I saw you run away,
Is what I've done too much to take or are you scared of being nothing?

[Solo]

No!

I saw you look away
Is what you've seen too much to take or are you blind and seeing nothing?
(I saw you run away) I saw you run away,
Is what I've done too much to take or are you scared of being nothing?


CAMP ROCK-HASTA LA VISTA
Couldn't wait to leave, but now I hate to go
Last day of camp, packing my bags slow
Made so many friends, why does it have to end
In the end it's a win, because we grown so close together
Remember when we first met, first day
Figured this would be no fun, no way
And now it's time to leave, but now we wanna stay, stay, stay, oh
Hasta la vista
I'm gonna say goodbye to you
Whatever happens I'll be cool with you
Wanna give me your number I'll call ya
Promise I won't forget ya
Hasta la vista
We'll all be going seperate ways
Say everything you didn't say
This is your moment, before you go
Come on now get up and show them
Keep doing your thing, thing, thing
Keep doing your thing, thing, thing
(And I'm gonna do my thing)
There's so much more inside of me
There's so much more I just want to be
All the things I've seen, obviously I'm inspired
Got love for all the friendships I've acquired
Everybody put a hand up, put a hand up, hey, hey, hey
Everybody put a hand up, put a hand up and say... hey, hey, hey
Hasta la vista
I'm gonna say goodbye to you
Whatever happens I'll be cool with you
Wanna give me your number I'll call ya
Promise I won't forget ya
Hasta la vista
We'll all be going seperate ways
Say everything you didn't say
This is your moment, before you go
Come on now get up and show them
Keep doing your thing, thing, thing
Keep doing your thing, thing, thing
Keep doing your thing, thing, thing
Keep doing your thing, thing, thing
H-A-S-T-A (Hasta la vista!)
H-A-S-T-A (Hasta la vista!)
Hasta la vista
I'm gonna say goodbye to you
Whatever happens I'll be cool with you
Wanna give me your number I'll call ya
Promise I won't forget ya
Hasta la vista
We'll all be going seperate ways
Say everything you didn't say
This is your moment, before you go
Come on now get up and show them
H-A-S-T-A (Hasta la vista!)
H-A-S-T-A (Hasta la vista!)


Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics


ponedjeljak, 02.03.2009.

Kolko je sati?
14:41
Šta trenutno radiš?
Dop se s ljudima na msnu i pišem ovaj šit...
Jel te nešto trenutno muči?
Da... kak ću napisat ovih 100 testova... i šta će bit u petak... =)
Jel te neko naživcirao i kada?
Je, moj pas jučer kad je stalno išao za mnom...
Jel te ikad neko iznevjerio?
Je... u petak.... i općenito ta osoba...
Dali misliš da si dobra osoba?
Jesam... pravi mali anđeo... xD
Voliš li svoje frendove?
Ne... smrde...
Jesi zadovolja sa onim što imaš?
Naravno...
Imaš li želje?
imam... Da se dogodi nešto ultra turbo zabavno i zanimljivooo...
Jel piješ,pušiš,drogiraš se?
1. ne
2. ne
3. da
Šta voliš na sebi?
sebe... Lol... zapravo, iskreno, ne volim ništa na sebi...
Šta želiš bit kad odrasteš?
Veeelika osoba...
Jel mrziš nekog?
Mrziiim... da... mrzim, onog čovjeka koji stalno prolazi mojom ulizom al nikad ne kaže dobar dan... a ulica je MOJA!!!
Imaš li neku riječ koju stalno govoriš?
daa... mrš, isse, hahahahha, budalo, makni se, fuj to, aaa, to boli... itd itd...
Imaš li uzor?
Imam... moj najveći uzor je bass gitara... nadam se da ću jednom i ja tako znati brundati... neee, henry je moj uzor, da bar ja znam tako svirat... =(
Imaš dečka?
a ono kak se uzme... xD... nemam...
Želiš li ga imat?
Nije da ne želim, al nešto se događaa... =)
Šta slušaš?
Rock i Metal najviše, a onda i punk...
Vjeruješ li u ljubav?
Šta ja znam... nisam nikad razmišljala o tome...
A u najbolje frendove?
da...
Opiši svoje najfrendove
Anjich: spaljena, dobra, iskrena, Najbolja frendica, zaljubljena, ambiciozna...
Deaa: Zaljubljena, Sretna, Vesela, Rockerica, dobra, iskrena, najbolja frendica
Rea: Smotana, dobra, zanimljiva, smiješna, iskrena, posebna, pametna, najbolja frendica
Ostali: Henry, Puljić, Kaya, Bare, Ćupo, ljudi iz centrale i svi u studiju i režiji... xD



| Samo klikni tu! ono samo (2) komentara | hehe sam stisni | šta ti ne valja? |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.