ponedjeljak, 30.04.2007.

...DoMeStOs...

"Jebo alkohol, ja bi da pijem Domestos!"

Ja sam bila u Mostaru!!! E sad da ja vama objasnim naime doime hahaha (NADREALNO) Meni je bilo CUDO! Ma pojma.. izvanredno, s kafe na kafu, birtije, krkanluk... eto mogla bi i reci da je bilo FENOMENALNO... ne opisljivo dobro.. Upoznala sam nogov naroda tonu, napila moje cure koji put hahaha i bilo mi je super... A vrijeme je bilo cudo i sunce non stop ma ja sam pre zadovoljna ovim kratkim boravkom u mom dragom Mostaru!

Prvo sam LETILA, da narode ja sam LETILA, do Beca (Vienna) sa mojom zenom (Aida maj vajf) i tu smo bile 2 dana bilo nam je SUPERISHKA! Onda smo sutra dan za Sarajevo otisle... cool i to jedino negativno je da je hrana u avionu bila ono ne bas dobra al bio je nakav kolac koji je bio WOW! E u Sarajevu je bio manji potres mozga (ne samo mog) ali i to se razvedrilo kad sam se ja opametila :D eh u Nedelju 1.4.2007 sam ja se spakovala juznije i moram reci da je nekad cisto zadovoljstvo putovati autobusom iz Sarajeva za Mostar (vissa fattar andra inte, hur fan het snubbe va assĺ brosshaaaan), posebno nakon toliko dugo vremena u SWEDEN... A u Mostaru me narvno docekala loodnica hehehehe :P heheeh... RESPECT! Ali mi je bilo pre dobro u MOstaru i mislim da kad ljeto dodje bio jos veca ludnica jedva cekam i eto to je valjda to.. jos "samo" 65 dana... a narode i to ce valjda brzo proci hehehe...

Sad sam na zalost u ovoj Svedskoj i :( sam pravo posto hocu kuci u moj Mostar, naljljepsi grad na svijetu! I to je bio moj potrebni REHAB! Zato je ovo moj motto:
"Ko je reko da mjesec dana krkanluka i ostalog ludila, nije dobro?"

ONda imaju birtijska pjesmice kao "Ekspresno" i "Extra" koje ja ono oficially ne slusam ali ovako onako naime doime (NADREALNO) poslusam u MOnkeyu nakon koje duple "COLE" bez stoka naravno hahahaha.... Anywho... eto ako se ikome dalo ovo do kraja citati... nemojte se ljutit ako se osjecate pogodjeni... Ali ce mi faliti moja zena PUNO, Lejla, Mirela, Anida, Jasmina, Ena, Selma i Alisa... Joj zene drage kako cu ja bez vas??? Jos "samo" 65 dana...

A DZASTIN TIMBERLEJK je za "samo" 56 dana

idem sada moram malo dolaziti sebi - come to myself na english!

PEACEEE

- 21:17 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (9)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (1)
Prosinac 2006 (12)
Studeni 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ja, Mia, mislim da nista Nema smisla, ma nista nema smisla... Fakat nema! Malo nekad napisat nesto o necemu, mozda nekome... Nesto provalit naku filozofiju puknuti... Nesto... Ideju maznula od nekog... Nadam se da se nece ljutit... that's it... nadam se da volite crno bijele filmove... I da razumijete kad mijesam 2-3 jezika...

Voooolim

Volim volim volim moj MOSTAR!!! I naravno VELEZ!!!

...Mia Mia Mia...

Ime - Mia
Mjesto rodjenja - Mostar
Godine - dovoljno stara da kupuje alkohol svugdje u svijetu!
Boja - Lila
Medo - Bambucho
Zivim - Tamo gdje odavno nema sunca
Volim - VELEZ
Ne volim - Politiku i kad mi mama ne da da spavam
Raja - Imam ih po cijelom svijetu
Muzika - Rock
Izgled - Pocesljam se nekad
Gledam - TV
Citam - Dervis i Smrt
Uzivam - U kadi
Jedem - Sve sto nije zdravo

Jel iko viri kod mene???

Free Counters