nedjelja, 25.03.2007.

....WooooW˛....

Japp wow na kvadraaat!
Ovaj vikend je bio cooooleeerskiiii....
U petak smo ja i Mirnesaaa :D (LOVELY) gledale Magnus Betner... He a funny man! OOOH AFTONBLADEEET!!!

Subota onda je bila CUDOOOO!!!

1. Ullevi stadion u Geteborgu Svedksoj...
Aida - Mia - Mirnesa - Patrik su gledali
BRAZIL - CHILE to je zavrsilo 4-0 za Braziiiiil :D

2. Dalje u krem! Prenos utakmice
Norveska - Bosna i Hercegovina.... a to je bio spektakl...
BiH je pobjedila 2-1 WOW˛ ALI
Ima jedno veliko ALI... Fanaticosi su rekli svoje nasem posranom savezu
Ja volim moju drgu najbolju i najdrazu BiH ALI svi u savezu mogu da mi
popuse ono sto ja prakticki nemam... posto su pickice i izadjice!!
I tako da zakljucim nek smo pobjedili al nek promjene savez mater
im jebem!!!!!



Ja idem u BiH za 5 dana AVIONOM... nervozna sam

PEACE

- 21:36 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Ja, Mia, mislim da nista Nema smisla, ma nista nema smisla... Fakat nema! Malo nekad napisat nesto o necemu, mozda nekome... Nesto provalit naku filozofiju puknuti... Nesto... Ideju maznula od nekog... Nadam se da se nece ljutit... that's it... nadam se da volite crno bijele filmove... I da razumijete kad mijesam 2-3 jezika...

Voooolim

Volim volim volim moj MOSTAR!!! I naravno VELEZ!!!

...Mia Mia Mia...

Ime - Mia
Mjesto rodjenja - Mostar
Godine - dovoljno stara da kupuje alkohol svugdje u svijetu!
Boja - Lila
Medo - Bambucho
Zivim - Tamo gdje odavno nema sunca
Volim - VELEZ
Ne volim - Politiku i kad mi mama ne da da spavam
Raja - Imam ih po cijelom svijetu
Muzika - Rock
Izgled - Pocesljam se nekad
Gledam - TV
Citam - Dervis i Smrt
Uzivam - U kadi
Jedem - Sve sto nije zdravo

Jel iko viri kod mene???

Free Counters