nedjelja, 18.03.2007.

...Trazi se...

PILETINA

Ok, posto mi starimo trebaju nam mladji momci... We have massive respect for Demi More... DAMN U GO GIRL!!! Ashton is kinda awesome! OK ovako... mi trazimo piletinu, bijelo meso, teletinu whaever samo da je mlado i svijeze... i HOT!!!


1. Rockerski tip, 17-18 godina...
Sladak, smijesan...
Da voli sve sto vole mladi

2. 16-18 godina tip
sladak, tamnih ociju,
tall dark stanger ako me kontate
fino gradjen...
da voli sve sto vole mladi

I naravno COMVIQ

Odgovor na *Desperate housewifes*

hahahahaha!!!

- 21:43 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Ja, Mia, mislim da nista Nema smisla, ma nista nema smisla... Fakat nema! Malo nekad napisat nesto o necemu, mozda nekome... Nesto provalit naku filozofiju puknuti... Nesto... Ideju maznula od nekog... Nadam se da se nece ljutit... that's it... nadam se da volite crno bijele filmove... I da razumijete kad mijesam 2-3 jezika...

Voooolim

Volim volim volim moj MOSTAR!!! I naravno VELEZ!!!

...Mia Mia Mia...

Ime - Mia
Mjesto rodjenja - Mostar
Godine - dovoljno stara da kupuje alkohol svugdje u svijetu!
Boja - Lila
Medo - Bambucho
Zivim - Tamo gdje odavno nema sunca
Volim - VELEZ
Ne volim - Politiku i kad mi mama ne da da spavam
Raja - Imam ih po cijelom svijetu
Muzika - Rock
Izgled - Pocesljam se nekad
Gledam - TV
Citam - Dervis i Smrt
Uzivam - U kadi
Jedem - Sve sto nije zdravo

Jel iko viri kod mene???

Free Counters