subota, 03.03.2007.

...VeLeZ...

U mom srcu u mojoj dusi ima samo SAMO jedan tim... Sa njim sam se rodila i sa njim sam odrasla i za njega cu da navijem dok sam svjesna za sebe... Kad sam bila mala tata me vodio na utakmice... Nazalost je dosao neki glupi rat i sve mi pokvario... Al to sto je u mom srcu kao VELEZ i moj MOSTAR nikad mi niko vece moci oduzeti... NIKAD

"Karijeru sam poceo u Velezu u Mostaru, sigurno nikad mi nebi palo na pamet da bez nekog drugog razvoja situacije kao sto je bilo kod nas napustim Velez, da napustim Mostar. Najveci san mi je bio tu uci u prvu ekipu i tu poceti i tu, tako reci, i zavrsiti moju karijeru. Jer je to svijet sto smo mi mostarci volili i ja se nadam tome i dan danas."
- Sergej Barbarez



"Mi smo se vecinom rodili uz ovaj tim, rasli uz njega i sada ga zivimo. Ne mogu reci da je smisao zivota navijanje, ali bez VELEZA i onako siromasan zivot bi bio mnogo siromasniji..."




"Nema tu puno pametovanja. Mi smo ljudi koji svoj klub volimo iznad svega. To je klub koji se bodri cisto iz ljubavi, bez ikakvih interesa. Dugo se vremena radilo na tome da se Velez unisti, da nestane... Ta ljubav je odrzala klub. Nije pĺ meni to neki fenomen, Velez se i prije rata volio. Dva su stuba u ovom gradu Stari Most i Velez. Oni cine Mostar. A to je SVETNIJA!"
MOSTAR U SRCU VELEZ DO GROBA!!!

- 16:45 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Ja, Mia, mislim da nista Nema smisla, ma nista nema smisla... Fakat nema! Malo nekad napisat nesto o necemu, mozda nekome... Nesto provalit naku filozofiju puknuti... Nesto... Ideju maznula od nekog... Nadam se da se nece ljutit... that's it... nadam se da volite crno bijele filmove... I da razumijete kad mijesam 2-3 jezika...

Voooolim

Volim volim volim moj MOSTAR!!! I naravno VELEZ!!!

...Mia Mia Mia...

Ime - Mia
Mjesto rodjenja - Mostar
Godine - dovoljno stara da kupuje alkohol svugdje u svijetu!
Boja - Lila
Medo - Bambucho
Zivim - Tamo gdje odavno nema sunca
Volim - VELEZ
Ne volim - Politiku i kad mi mama ne da da spavam
Raja - Imam ih po cijelom svijetu
Muzika - Rock
Izgled - Pocesljam se nekad
Gledam - TV
Citam - Dervis i Smrt
Uzivam - U kadi
Jedem - Sve sto nije zdravo

Jel iko viri kod mene???

Free Counters