subota, 03.03.2007.

...PizzA...

Prvo da najavim da bjezim sa nekim Cirkusom nekada pojma nemam kada al kad skontam kakav talenat imam/nemam bjezim sa cirkusom hahahaha!!!

Ok dalje... danas meni bio cheif da prazim pizzu... Evo sad jedva ziva sada... Moji kuci BOLESNI i gladni... Napravila sam 4 velike pizze i 3 male ono haj mkontam se posto su bolesni nece puno pojest aha nece kurac (sori za izraz).. Cak je i sestra u mene pocela da jede pizzu moja je ocigledno dobra... i zato sam odlucila da vam napisem recept ovde hahaha :D

Tjesto:
0,5 kg brasna
1˝ dl vode
1˝ dl mlijeka
soli
1 kesica germe

e sad ovako malo je komplikovano to zamutit da valja... voda i mlijeko trebaju da budu 37 stepeni znate ono na sta ja mislim :) u jednu zdjelu stavite brasno i germu i pomejsajte i soli ono znate i sami kad je dosta soli hehehe :D i u sred tog brasne napravite rupu i sipajte vodu i mlijeko istovremeno... malo vise vode... al nemojte sve usuti da tijesto ne bude ono kecavo bleeeh! i hajde sada ruke u zdjelu i mutite! i da tijesto bude ono dovoljno suho al ne tvrdo nego bas ono srednje da vam se ne keca previse po rukama... u medju vremenu upalite rernu na MAX tijesto pokrijete nekom krpom i stavit blizu rerne da je toplo da kvasa... neka kvasa sta ja znam pola sata...

Ja na moju pizzu stavim sira i salame i onom ko hoce malo gljiva i ono parajz sos napravim sama... malo onog iz tube malo ketchapa oregano i malo vode umutim i to je to ...

Ne da mi se vise pisat valjda znate samo kako pizzu treba pravit okrugla moze oklagijom ina dno rerne kad dodje vrijeme da se sirono FINO otopi mmmmmmm...

Ja opet gladna... ode pojest ono sto je ostalo

PEACE!!!!!!!!

- 16:16 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Ja, Mia, mislim da nista Nema smisla, ma nista nema smisla... Fakat nema! Malo nekad napisat nesto o necemu, mozda nekome... Nesto provalit naku filozofiju puknuti... Nesto... Ideju maznula od nekog... Nadam se da se nece ljutit... that's it... nadam se da volite crno bijele filmove... I da razumijete kad mijesam 2-3 jezika...

Voooolim

Volim volim volim moj MOSTAR!!! I naravno VELEZ!!!

...Mia Mia Mia...

Ime - Mia
Mjesto rodjenja - Mostar
Godine - dovoljno stara da kupuje alkohol svugdje u svijetu!
Boja - Lila
Medo - Bambucho
Zivim - Tamo gdje odavno nema sunca
Volim - VELEZ
Ne volim - Politiku i kad mi mama ne da da spavam
Raja - Imam ih po cijelom svijetu
Muzika - Rock
Izgled - Pocesljam se nekad
Gledam - TV
Citam - Dervis i Smrt
Uzivam - U kadi
Jedem - Sve sto nije zdravo

Jel iko viri kod mene???

Free Counters