subota, 03.02.2007.

Eddiiiie!!!

We laaav ichader!!!

Here comes a story a happy story :D Let me tell it to juuuu!!! It's about me (Camileeee) and Mirnesa (Eddie) hahahaha :D! Anywho!

Once uppon a time... whatafuck! Ja jednom bila u Bih 2˝ mjeseca i bila sva totaaalnooo NIKAKVA! Kad sam se vracala kuci a joooj ja ono :( i kaze meni sofer busa tj Senad (thanx dude) da ce u jednom gradu uci jedna cura sjest kraj mene isto iz GBG ja ono haj valja i ja ono legla zaspala kad dolazi neka i sjede kraj mene ja ono whatafuck al sam se tek bila probudila pa sam bila malo ono znate van dogadjaja... I kad sam dosla sebi upoznam ja tu curu Mirnesa :D n i LAAAV heeer :D Da mi nije nje bilo u Busu ja bi samo plakala... I ono mi razmjenule brojeve i onda mi se pocele druziti hihihihihihi... AND U KNOW WHAT EDDIE IS A COOL DUDE... aj laaav eddie :D Nikad se nisam nadala tome da cu na busu upoznati nekoga... WALLA!! Anywho... shes cool :D aj lav her :D

To je sve od mene za danas kiss (camile n eddie)

- 14:40 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Ja, Mia, mislim da nista Nema smisla, ma nista nema smisla... Fakat nema! Malo nekad napisat nesto o necemu, mozda nekome... Nesto provalit naku filozofiju puknuti... Nesto... Ideju maznula od nekog... Nadam se da se nece ljutit... that's it... nadam se da volite crno bijele filmove... I da razumijete kad mijesam 2-3 jezika...

Voooolim

Volim volim volim moj MOSTAR!!! I naravno VELEZ!!!

...Mia Mia Mia...

Ime - Mia
Mjesto rodjenja - Mostar
Godine - dovoljno stara da kupuje alkohol svugdje u svijetu!
Boja - Lila
Medo - Bambucho
Zivim - Tamo gdje odavno nema sunca
Volim - VELEZ
Ne volim - Politiku i kad mi mama ne da da spavam
Raja - Imam ih po cijelom svijetu
Muzika - Rock
Izgled - Pocesljam se nekad
Gledam - TV
Citam - Dervis i Smrt
Uzivam - U kadi
Jedem - Sve sto nije zdravo

Jel iko viri kod mene???

Free Counters