srijeda, 20.12.2006.

...Jos citat koji...

Grga Pitic!!!

Danas sam se sjedila smijala skoro citav citav dan hehe... nesto mi je sve smijesno, mozda sto nisam spavala da valja ima 10 dana... ucila ko luida i znate li sta.. ako polozim ove istpite ostale su mi mozda nekolike sitnice i diplomski i ja sam zavrsila fakultet da da i to je moguce hehehe!! cudo jedno! kako god... imam jos citat koji...

Mia: "Sta ce ti bona Sony Ericsson?"
Mama: "Ma hocu nesto svedsko, zivim ovde dugo..."
Mia: "Eh sad kupi VOLVO!"

Jack iz Will i Grace: "Do I look like I care?"

Turista: "Do you speak English?"
Konobar u Oscaru: "Ma jok bona jesi mahnita?"

Carrie u Sex and the city: "You're a guy, he's a guy.. there's a ball - slowe it!"

Chris Rock: "That's why men cheat, all they want is to feel pretty!"

Mala rodica Lejla (njoj je pet godina razvlaci ko praaava mostarka): "Kakva Svedska bona nebila, treba mi mjesec dana da dodjem gore na planinu!"

Nadjeno na Internetu: "Za sve cure sto glume svetice, imam vam dobru vijest - udajte se, svijet je pun budala..."

Film 'Crna macka, Beli macor': "Bratko, ako imas problem i ne mozes da ga resis sa pare.. ti ga resi sa mnogo pare... hahahaha!"

"Ja sam pijana, a ti si ruzan a ja cu sutra biti trijezna!"

"Chuck Norris spava s upaljenim svjetlom,ne zato jer se boji mraka,nego zato što se mrak boji njega."

To za mene za danas...
PEace love rock 'n' roll... whatever u like I dont care... hahaha
i By the way... neki SVENSSON ima u svemiru coool...

- 21:09 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Ja, Mia, mislim da nista Nema smisla, ma nista nema smisla... Fakat nema! Malo nekad napisat nesto o necemu, mozda nekome... Nesto provalit naku filozofiju puknuti... Nesto... Ideju maznula od nekog... Nadam se da se nece ljutit... that's it... nadam se da volite crno bijele filmove... I da razumijete kad mijesam 2-3 jezika...

Voooolim

Volim volim volim moj MOSTAR!!! I naravno VELEZ!!!

...Mia Mia Mia...

Ime - Mia
Mjesto rodjenja - Mostar
Godine - dovoljno stara da kupuje alkohol svugdje u svijetu!
Boja - Lila
Medo - Bambucho
Zivim - Tamo gdje odavno nema sunca
Volim - VELEZ
Ne volim - Politiku i kad mi mama ne da da spavam
Raja - Imam ih po cijelom svijetu
Muzika - Rock
Izgled - Pocesljam se nekad
Gledam - TV
Citam - Dervis i Smrt
Uzivam - U kadi
Jedem - Sve sto nije zdravo

Jel iko viri kod mene???

Free Counters