utorak, 19.12.2006.

...Citati...

Ok, ja skupljam citate... al najbojle ih moja sestra servira... ima nakav swedo sto je bio u svemiru hahaha... SVENSSON in space haha... i carica je naravno zaboravila Bosnaski (whatever u want to call it) posto je ovde 13 godina i vise... ono nema ona pojma gramatike nista tako.. al je slatkica i dosla je kuci sva uzbudjena... i kaze:
"mama mama... (al na swe zanosi kad govori mama), onaj Svedjanin sto je bio U PLANETAMA, vraca se kuci veceras i ja cu ga gledat sa balkona.. ali ne znam sa kojegi mamo dva" hahahahaha...

al eto imam vam jos koji ciatic od zanimljivih ljudi koji su skrooz opiceni!!!
Ja sam na primjer neki dan izjavila:
"Any perverzluk is good perverzluk"
Procitala sam u nekim novinama:
"Zivot je plesac, a mi smo ples. Nekad valcer, nekad hip-hop, al uvijek samo ples..."
Jedna zena je izjavila:
"I might be fat, but u ugly, n I can loose weight..."

Imam ih jos... al eto sada idem da spavam... sutra imam zadnji ispit i ako polozim imam diplomski i onda znate sta moj fakultet je GOTOV! hahaha... PEACE ili to quote najdrazeg pjevaca (momentalno) u moje sestre Mirne "Smack that" hahaha

- 22:23 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Ja, Mia, mislim da nista Nema smisla, ma nista nema smisla... Fakat nema! Malo nekad napisat nesto o necemu, mozda nekome... Nesto provalit naku filozofiju puknuti... Nesto... Ideju maznula od nekog... Nadam se da se nece ljutit... that's it... nadam se da volite crno bijele filmove... I da razumijete kad mijesam 2-3 jezika...

Voooolim

Volim volim volim moj MOSTAR!!! I naravno VELEZ!!!

...Mia Mia Mia...

Ime - Mia
Mjesto rodjenja - Mostar
Godine - dovoljno stara da kupuje alkohol svugdje u svijetu!
Boja - Lila
Medo - Bambucho
Zivim - Tamo gdje odavno nema sunca
Volim - VELEZ
Ne volim - Politiku i kad mi mama ne da da spavam
Raja - Imam ih po cijelom svijetu
Muzika - Rock
Izgled - Pocesljam se nekad
Gledam - TV
Citam - Dervis i Smrt
Uzivam - U kadi
Jedem - Sve sto nije zdravo

Jel iko viri kod mene???

Free Counters