petak, 01.12.2006.

...ShOpPiNg...

Kaseta godina 1983!

Bila sam shoppala... da ubijem dosadu... poslje skole, zasluzila sam fakat jesam.. i kupila haljinu hehehe... FAKAT JESAM! Da obucem uz starke hahaha mama kad je vidila moj koncept rekla da nece da mi bude mama vise i da ne konta gdje su pogrijesili u bolnici kada su me zamjenili sa nekim ko voli svijetle boje i ko ne nosi starke... jedino se ne zali na ukus muzike i hvali se kako slusam "Pismenu muziku" a ne neke cece-bece! Dalje sam bila u Shock i kupila nove Dr. Martens, citam Cosmopolitan redovno i skontala sam da bi mi isle uz shorts i jedan dzemper i one carape do koljena... eh ti detalji... nesto sam u robi danas, inace obucem ono sto nadjem na podu... Pidjama i ja smo best friends haha :D ... danas voznja jooj haj valja i to nekada hehehe... brrm brrrm hehehe :D Volvo S60 i ja za volanom with a need for speed hahaha :D cool i to zna da izgleda... eto to je to za mene za danas... peaceee!!!

- 14:45 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Ja, Mia, mislim da nista Nema smisla, ma nista nema smisla... Fakat nema! Malo nekad napisat nesto o necemu, mozda nekome... Nesto provalit naku filozofiju puknuti... Nesto... Ideju maznula od nekog... Nadam se da se nece ljutit... that's it... nadam se da volite crno bijele filmove... I da razumijete kad mijesam 2-3 jezika...

Voooolim

Volim volim volim moj MOSTAR!!! I naravno VELEZ!!!

...Mia Mia Mia...

Ime - Mia
Mjesto rodjenja - Mostar
Godine - dovoljno stara da kupuje alkohol svugdje u svijetu!
Boja - Lila
Medo - Bambucho
Zivim - Tamo gdje odavno nema sunca
Volim - VELEZ
Ne volim - Politiku i kad mi mama ne da da spavam
Raja - Imam ih po cijelom svijetu
Muzika - Rock
Izgled - Pocesljam se nekad
Gledam - TV
Citam - Dervis i Smrt
Uzivam - U kadi
Jedem - Sve sto nije zdravo

Jel iko viri kod mene???

Free Counters