utorak, 28.11.2006.

Citajuci...

Moja knjiga :)

Ljetos sam dobila dvije knjige od mame u mene... Zena mi kaze "Citas gluposti" ja joj kazem "nemam vremena ni gluposti da citam posto samo nista ne radim" i kupila mi je "Tvrdjavu" i "Dervis i Smrt" pisac je Mesa Selimovic.. Ja sad ne znam ako ko zna za njega al ja sam odusevljena knjigom "Tvrdjava" Nasla sam neke recenice, neke citate koji su me u tim momentima pogodili... Procitala sam tu lijepu knjigu to cudo koje me tako obradovalo i dalo mi inspiracije na neki nacin hehe :)
"Prvi put znam sta je sreca, osjecam je vidim, mirisem."
"Ima sreca. Dali jemogu zadrzati?"
Danas citam "Dervis i smrt" opet sam odusevljena lijepim rijecima i knjigom koja ja mislim ce me jos vise dotaknuti nego "Tvrdjava"...

A dalje sada... imala sam interesantan poziv, interesantnu pricu i nekad cu mozda reci "znala sam od pocetka" nekad... Evo skoro je 17 sati vec je pao mrak, moram da ucim... Moram da kontam ako cu ici u Mostar uskoro, a mogla bi fakat bi mogla dosadno je ovde a meni se negdje ide imam vremena imam fore ima autobua a ima i aviona heheh... a ima dole puno raje... jedva bi docekala da odem na kafu u monkey ujutro ili u Intermezzo sa curama mojim koje mi nedostaju. A sutra mi dolazi Aida koja mi tako tako tako tako tako faliii :( a 13 JANUARA (pojma ja nemam kako se januar kaze ikako drugacie ja sam iz BiH) dolazi moja najbolja drugarica koja je bila u Holandiji... al negdje tu u sredini bi mogla ugurati pojestu u Mostar hmm...

- 15:10 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Ja, Mia, mislim da nista Nema smisla, ma nista nema smisla... Fakat nema! Malo nekad napisat nesto o necemu, mozda nekome... Nesto provalit naku filozofiju puknuti... Nesto... Ideju maznula od nekog... Nadam se da se nece ljutit... that's it... nadam se da volite crno bijele filmove... I da razumijete kad mijesam 2-3 jezika...

Voooolim

Volim volim volim moj MOSTAR!!! I naravno VELEZ!!!

...Mia Mia Mia...

Ime - Mia
Mjesto rodjenja - Mostar
Godine - dovoljno stara da kupuje alkohol svugdje u svijetu!
Boja - Lila
Medo - Bambucho
Zivim - Tamo gdje odavno nema sunca
Volim - VELEZ
Ne volim - Politiku i kad mi mama ne da da spavam
Raja - Imam ih po cijelom svijetu
Muzika - Rock
Izgled - Pocesljam se nekad
Gledam - TV
Citam - Dervis i Smrt
Uzivam - U kadi
Jedem - Sve sto nije zdravo

Jel iko viri kod mene???

Free Counters