nedjelja, 26.11.2006.

Pocetak...

Ako ne Starke, sta drugo?

Ne znam majke mi kako da pocnem... Sjedila sam i razmisljala u kadi naravno, o svemu i svacemu... Prvo odkud ja da uvijek mirisem na kokos... odkud mi to? Fino mirise hehe! Slusam Soundgarden "Black Hole Sun" super stvar pravo super... majke mi... nekako mi pase u ovim trenutcima kad stvarno ne znam sta je pocetak a sta je kraj, kad nekad samo hocu da lezim u krevetu i nista ne radim. Pitam se odkud bas JA ovde u ovoj zemlji dalekoj dosadnoj i da ne govorim HLADNOJ, a nigdje snijega... Pa da makar snijeg hoce da padne da osvijeli ovaj prokleti jebeni mrak koji me salje u depresiju... al ne jedino sto mi osvijetli dan je komsija koji je vec okitio prozore sa neonskim svijetlima, ko da je aerodrom kako treperi to je on ucinio u oktobru... onda ovi chileanci iznad mene isto i oni sve treperi bljeshtavo nekako... ma ne znam ni sama ja cu kupit sebi svjetla da trepere pa mater im jebem ako nista nabit cu struje malo :D! Eto dosta za danas... PEACE!!!

- 17:38 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Ja, Mia, mislim da nista Nema smisla, ma nista nema smisla... Fakat nema! Malo nekad napisat nesto o necemu, mozda nekome... Nesto provalit naku filozofiju puknuti... Nesto... Ideju maznula od nekog... Nadam se da se nece ljutit... that's it... nadam se da volite crno bijele filmove... I da razumijete kad mijesam 2-3 jezika...

Voooolim

Volim volim volim moj MOSTAR!!! I naravno VELEZ!!!

...Mia Mia Mia...

Ime - Mia
Mjesto rodjenja - Mostar
Godine - dovoljno stara da kupuje alkohol svugdje u svijetu!
Boja - Lila
Medo - Bambucho
Zivim - Tamo gdje odavno nema sunca
Volim - VELEZ
Ne volim - Politiku i kad mi mama ne da da spavam
Raja - Imam ih po cijelom svijetu
Muzika - Rock
Izgled - Pocesljam se nekad
Gledam - TV
Citam - Dervis i Smrt
Uzivam - U kadi
Jedem - Sve sto nije zdravo

Jel iko viri kod mene???

Free Counters