<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je? Sto je? Zasto je?

Vrlojakouzasno sexi blog na kojem djeluju ljudi koji se ne kuze u matematiku i neznaju nit rijeci grckog te se oslanjaju samo na gramatiku. Ovdje se pisu stvari koje prve padnu na pamet, ima psovki, objavljanja tudjih slika i ostalih ilegalnih tvorevina i akcija, dakle ima preprodaje, dilanja itd. Stvoren je na veliki petak, iz potovanja prema Isusu i krscanstvu te sluzi za objavljivanje svega sto sam naveo malo gore.

Pisite s postovanjem, Duhom Svetim i letecim svinjama.

[made by: DMTTID - to je šest osoba]

Counter

Linkovi

GOOGLE!

Net.hr portal
Myspace?
Last.fm
Facebook
Imagini

[DMTTID] - clanovi

~ prvo slovo u [DMTTID]
Draga i milodavna osoba, kriva za sve ovo, organizirala prve bitke jana boca u Hrvatskoj. Ima mnogo tajnih organizacija koje je organizirala i koje dandanas vodi, ukljucujuci mnogo blogova.

~ drugo slovo u [DMTTID]
Covjek jakog i snaznog karaktera, koristi mnoge mudre misli u zivotu tako da ga zovu i Mudrac. Takodjer ateist i najveci zajebant.

~ trece i cetvrto slovo u [DMTTID]
Dva nedefinirana slova tako da se ne zna tko je tko u nazivu nasem. Pisat cu za oboje. Dakle, dvije jako dobre, prposne i vesele osobe, nose imena sa istim pocetnim slovom, godina dana razile u starosti. Nju zovu tigeress, mene zovu imenom.

~ peto slovo u [DMTTID]
Ivančice voli jakooo...naj cool od sviju nas i maherica u latinskom!! I u grčkom ;) Voli lika sa šeširom iako joj je nesuđen :( Ima plavu kosu i bit će debela ako se ne počne bavit sportom :|

~ šesto slovo u [DMTTID]
Dobra i vesela cura, malo divlja, trenira karate i ima sestru. Osim toga zabavna je i pametna. Nadasve simpatična. Stalno ima nalakirane nokte i voli paštetu od tune koju radi njena zla baka :D također najzgodnija od svih navedenih ;)


I adopted a cute lil' fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!

naš fetus uvijek spreman za tulač! :)

subota, 26.12.2009.

danas je 26.12.

e ono. tolko mi je dosadno. a mogla sam bit kod mare doma. baš sam pametna. e ivana, kak bi mi stajala crvena kosa? ili bar narančasta... ili plava?naughty šta bi napravila kad bi ti rekla da imam dečka? šta bi mi rekla kad bi ti rekla da imam velikog crnog psa doma? vrijeme je za deklinaciju riječi kuja: kuja, kuje, kuji, kuju, kujo(!), kuji, kujom yes
dorap volim tecerek pms is kicking hard, rasplakala sam se na scenu kad onaj klinac iz "sam u kući" (da znam da je on sad narkić) da teti s golubovima malenog goluba od gipsa i kaže joj neku sladunjavu rečenicu. daa...rolleyes
postala sam fan 80'tih!!! baš su mrak! i yeah yeah yeahs-a. i oreo keksa cerek
RIM. nadam se da me neće ždžeparit džepari. haha -> ždžeparit! to ti je hrvatski. jučer su tu riječ potvrdili u saboru! duuh. kakve veze ima kaj je jučer bio božićrolleyes mislim...neču vam čestitat božić jer ste s**i! buhahahaha!!!!! ma niste šalim se...namcor-namčor
imam rozi(!) lg cookie zato kaj je tatici bilo tak svejedno dal je ljubičasta ili roza - pa mislim, kaj ti je tih par nijansa sim, tam. imam osječaj kako mi je kvocijent inteligencije pao zbog boje mobitela. nova godina! woohooparty parteeey! hvala ddorapcerek
lucija valjda ću ti jednom reč kaj želim za poklonnut valjda...
mrzim vas. ubiti, svejdeno mi je. and in the crush of a dark i'll be your light in the mist i can see you burning with desire for a kiss... to je iz pjesme od la roux. naprosto su genijalnicerek između ostalog, božić sam dobila srebrne naušnice sa balijayes baš su BALISTIČNE! adiowave doraj

26.12.2009. u 20:24 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>