<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je? Sto je? Zasto je?

Vrlojakouzasno sexi blog na kojem djeluju ljudi koji se ne kuze u matematiku i neznaju nit rijeci grckog te se oslanjaju samo na gramatiku. Ovdje se pisu stvari koje prve padnu na pamet, ima psovki, objavljanja tudjih slika i ostalih ilegalnih tvorevina i akcija, dakle ima preprodaje, dilanja itd. Stvoren je na veliki petak, iz potovanja prema Isusu i krscanstvu te sluzi za objavljivanje svega sto sam naveo malo gore.

Pisite s postovanjem, Duhom Svetim i letecim svinjama.

[made by: DMTTID - to je šest osoba]

Counter

Linkovi

GOOGLE!

Net.hr portal
Myspace?
Last.fm
Facebook
Imagini

[DMTTID] - clanovi

~ prvo slovo u [DMTTID]
Draga i milodavna osoba, kriva za sve ovo, organizirala prve bitke jana boca u Hrvatskoj. Ima mnogo tajnih organizacija koje je organizirala i koje dandanas vodi, ukljucujuci mnogo blogova.

~ drugo slovo u [DMTTID]
Covjek jakog i snaznog karaktera, koristi mnoge mudre misli u zivotu tako da ga zovu i Mudrac. Takodjer ateist i najveci zajebant.

~ trece i cetvrto slovo u [DMTTID]
Dva nedefinirana slova tako da se ne zna tko je tko u nazivu nasem. Pisat cu za oboje. Dakle, dvije jako dobre, prposne i vesele osobe, nose imena sa istim pocetnim slovom, godina dana razile u starosti. Nju zovu tigeress, mene zovu imenom.

~ peto slovo u [DMTTID]
Ivančice voli jakooo...naj cool od sviju nas i maherica u latinskom!! I u grčkom ;) Voli lika sa šeširom iako joj je nesuđen :( Ima plavu kosu i bit će debela ako se ne počne bavit sportom :|

~ šesto slovo u [DMTTID]
Dobra i vesela cura, malo divlja, trenira karate i ima sestru. Osim toga zabavna je i pametna. Nadasve simpatična. Stalno ima nalakirane nokte i voli paštetu od tune koju radi njena zla baka :D također najzgodnija od svih navedenih ;)


I adopted a cute lil' fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!

naš fetus uvijek spreman za tulač! :)

petak, 01.05.2009.

tri ptice na grani sjede, a samo jedna ne jede :O

Ah da vidimo, prvi maj, niš ne radim, trebam se ić spremat za van, čekam da kupaona bude slobodna i zujim ko komarac -.- i dođoh ja tako na ovaj krasan blog, koji je odavno umro. pišem ja sad i znam da to niko neće pročitat pa eto, malo sam nepismena i tak to. školska godina bliži se kraju, ima još nekih 30 dana do kraja, i brijem da neću ništa past. woo hoo. jedva čeakm ljeto stvarno mi se neda ić u školu. nikom se neda, ali danas me obuzeal posebna tuga oko toga. želiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim ljetoooooooooooooooooooooooooooooooooo. neka dođe. prihvatit ću ga objeručke :) ljeto će bit preludo :) aaaaah ljeto... i kaj ja sad tu gubim vrijeme na ovo sranje koje niko neće vidjet ni pročitat, mogu reći svoju najmračniju tajnu- bwahahha. moja najmračnija tajna je da ne volim povrće :O da, rekla sam vam. nemogu vjerovati, rekla sam cijelom svijetu svoju najmračniju tajnu :O ah no dobro. mogu vam reć i tinovu i dorinu i druge dore i markovu i tifaninu :O oni su svi radili ovaj blog. no neću to će vam oni reći neki drugi put. ja sad malo čilam, slušam si dylana <3 <3 baš mi je kul on, ako niste čuli nijednu njgovu stvar, sramite se, cigani jedni, oditer ju sad na jubito posluštat. tipkam ko manijak i jedem slova i stavljam ih kad netreba, al ono nema beda. kužiš ono ima beda, kužiš spiku nema beda. aaaah da, tako vam je to dragi moji. ja bi htjela na put europom, to bi stvarno jako htjela, onak u svaku državu u europi, kak kuuuuul. ići ću ja to, sam se vi meni smijte. ja kad se ljepo upišem na neki kul faks i završim ga i zaradim hrpu para pa ću cijeli svijet otputovat, bwhahahahbwhwhahabaha the worl is mineee!!! i sad se evo već bliži kraj mom kul postu, sigurno vam je žao što nije duži, i što ste ga tak kasno vidjeli, život bi vam se sigurno promijenio da ste ga ranije pročitali. evo par obavijesti za moje ljubljene: pušenje ubija, alkohol šteti jetri, kad jednom probaš drogu postat ćeš ovisan, makar marihuanu nije to za šalu, bob dylan je super i bio je seksi kad je imao 20 godina, ljeto je najbolje godišnje doba, pročitajte neku knjigu dobru ili si film pogledajte neki, da budete pametniji, i da budite dobri u školi, održavajte higijenu jer kako kažu čistoća je pola zdravlja i ne zaboravite pozdraviti susjede i oni su ljudi. i to je to, samo sam vam još zaboravila reć da ja nikad nisam bila u kuvajtu, sigurno se pitate šta vas to briga, e pa vidjet ćete itekako će vam služiti u životu, ozbiljna sam, smrtno ozbiljna :| ovaj izgleda ko da mu curi nos :~| hahahhahah, nadam se da vam se svidio moj post. eto tolko od mene, zabvite se na ljetu i vidimo se sljedeći put kad mi bude dosadno i ne zaboravite : NISAM BILA U KUVAJTU!! hvala na čitanju, ajde bok
p.s. i love you



E JEBOTE NEMREŠ BILIVIT, sad malo gledam onak postove da se nasmijem kak smo mi bili kul i pisali to i vidim ja post koji je pisala dora, i nećete mi vjerovbat piše JA BI NA DYLANA U VARŽDIN, ja bi dylanaaaaaaaaaaaaa :( dora zašto nismo zajebale terensku i otišle na dylana u varždin :( :( a dobro tebi nije žao, ti ne voliš baš njega više, ah samo ja patim
bok

01.05.2009. u 17:55 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>