bez obrva

ponedjeljak, 23.01.2006.

KOKA 3: MUKE PO ŠKOLOVANJU

Image hosting by TinyPic

ja sam luda više od onog učilišta i od one vještice od razrednice. to je nevjerojatno. ta žena se samo dere na nas. a pogotovo ako spomeneš da si se razgovarala sa profesorom b (koji mi je bio razrednik dok sam bila upisana u jedan drugi smjer) to ko da si joj izvukao crvenu krpu pred oči. ma joj samo da dobijem te svjedodžbe više i da se toga riješim. najviše me iritiram ja sama, jer tako kad ona počne urlikat i srat u meni se sav adrenalin digne, bijes me obuzme, sva se zajapurim, pocrvenim, al nikad niš pametno iz mojih usta ne izađe i onda sam isfrustrirana.
uf... iznerviram se od same pomisli
ja ne znam meni je belladonna super al kad obrađuje žene. ono s nachom ne mogu ni gledeat, želudac mi se okreće.
btw ja imam obrve :))
- 16:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>