Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

She.

Lana.
13.
Zagreb.
Msn.-Iam.
Fejs.-Iam.
Myspace.-Iam.


Nesto o njoj:

Voli biti u pravu. :P
Mrzi biti posvadana.
Ne voli osobe koje ti seru iza leda,a pred tobom ti glume best frenda.
Tvrdoglava.
Uviek nasmijana.
Lijena za pisanje bloga.








Voli <3
Obitelj.
Frendove.
Dečke.
Svoi kvart.
iPod Touch.
Svoje Najkice.
Uggsice.
Guess satove.
Muziku.
Laptop.
Svoj mobitel.
itD.





Ne voli <|3
mRžnju.
laŽ.
ljuBomoRu.
smrT.
raT.
svaĐu.
keČapp.
sLinu.
osveTu.
cajKe.
dvoLiČnosT.




.sLuŠam.
Lady GaGa.
3 Doors Down.
Janis Joplin.
Beyonce.
Hladno Pivo.
Amy Winehouse.
Basshunter.
Coldplay.
Connect.
Kelly Clarskon.
Linkin Park.
Paramore.
Reamonn.
Rihanna.
Sum 41.
Tose Proeski.
The Ting Tings.
Three Days Grace.



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com














Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted <br />
by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us








credits
SpeciaL DesigN - x - x x x

~!sAmo jE jedNo u mOme srcE wriEdNo dA pustIm suZu s okA,jeR teBe woLim jA!..žiVoT mi dALa bAš kaO dA jE znALa dA nikAd neĆe neStaT sa moJiH usAnA!!!~!=)
ponedjeljak, 09.06.2008.
ehEjLa
eO i mEnE nAkoN neKoG wrEmeNa
pA moŽeTE wjErowaT eO i mEnE nA .[bloG.hr].
i tAkO...
kAo stHo znAte joŠ saM paR daNa i sChoLa jE goTowA
jA ćU prOč s 5..naJwjErOwatniJe
jEdinO poWijesT...=/
u sChoLi jE jEbeNo..
mI sE zeZaMo..i swE
čaK iaMo noWe nAdimKe HaHa
jA sAm plaWusHa x)
renaTo jE ~sPidY~[sPajdi]
maX jE sKaKaWac u sKaKy..
mA..mi sMo buDaLe
[hiHi]
i taAkO
nZnM kaJ dA waM piShEmmM
wiDjEh jEdNe prEprEjeBeNe hLaČe u neW yoRkEru
kuPit ćU ih..aL ne sAd =D
eEeE dA sjEtiH sE sThA dA pisHeM
biLa saM u kinU..opEt =D
gLeAla sAm hannAh monTaNa
trAjE 80 miN jA brIEm..i tO niE uopĆe fiLm..
neG prIkazUju pjeSme s njeZinOG koncERta
i nEma pRijEwoDa..xP
i taAkO..
iEmo mi kaSnijE dA aWenuE maLLa
i wiDiM jA tAm..ajMo reČ jEdnoG freNda..
tJ..frEnd oD moG buRaza
oN jE biO s nEkiM frEndoM i sAD mEni gLupO..kAj ćU gA poZdrAwiT...moŽdA me sE nEĆe ni sJetIT..
aHa..Da ziCer..mI u lIftU i LikoWi uLazE unUtrA a mi oNo trČi Wan..HaHHahHa
onDa jE jEdnOj moJoj frEndiCi njEgoW frenD biO zgOdAn [HaHa.]
i odeMo mi u mEg a kaD tAm onI..a mI onO aE oK...[hAHa].
i dođE sAd onA mojA "frEndiCa" s koJoM sAm poSvaĐaNa 7.mjEseCi u mEg s frEnDicaMa
i znAtE koji sMijEh..
oni izLaZe iz mEgA prOđu pokRaJ njIH onE zuRE a onI ni nE okReNu gLaWu bUhhahahahahhaha
i tAkOoO..điiZs sAma sEbi iEm nA živCE s tIm i tAkOo..
nZnm kE dA waM wiShE pRicHaM..
tAkO dA wjErOwaTnO jA saDa iEm..
njEznAm kAj dA waM pRiČam..fKt
cHujEmO sE...20.06..
tJ..21.06.mA ugLaWnoM kAd zAwrsHi scHoLa
pozzOwE šaljEm
iWaNi...[fukiNggIrL]
mArtini[sAwica]
wALentini[sAwicA..btW..ubiT ćU tE..jEr si mI zMaZaLa drEs..gRrR..haHaHaHa]
mAji iZ 7.rAzzA[piTbULLu]
mAji iz 6.rAzZa[neAm niKaJ zA njU reĆ..xP]
sAndRi..
weSni..[koJa sE ošiŠaLa..i bAš izgLeDA foRa]
kLari
jAnji[koJa jE opEt oTwOriLa bLOg..wEe]
sPidiJU[HaHa]
doRi
miReLi
wAleNtini..
rObeRtu..[inCident dNs u ŠkoLi koJi niE zA jAwNosT..HaHa]
sKaKawCu tJ.kEpEcu[xP]
aNaMariJi[daNcEdAnCedaNce.blog.hR]
roBiN
bErNaRdi
diAni
LaNi 7.rAzZ[tZv..sPuky]
dALii[sAwiCa]
LaUri[sAwiCa]
kriStiNi[Sawica]
IneS..[njuSkiCa]
mArCELu
MariJi
tO bi biLo toO..wALjdA..sRetNo wAm biLO sA scHoLOm..
uziWajTE nA zAdnji dAn scHoOLe..
cAoO


::.:..::EDIT:.:.::
POBJEDA NAŠA!!!
NAJBOLJI SMO!!!
SVAKA ČAST HRVATIMA!!!!!!!!!!!!!!!!
EVO VAM RIJEČI OD NAJBOLJE NAVIJAČKE PJESME!!
Samo je jedno u mom životu vrijedno da pustim suzu s oka jer tebe volim ja život mi dala baš kao da je znala da nikad neće nestat sa mojih usana s ponosom narodu svom ljubi grb na dresu tom na jadranu i savi, na dunavu i dravi nek se slavi cijeli dan i noć! SVI SKUPA NEK VIDE DA NAS IMA RUKE NA SRCE KADA KRENE HIMNA I ONDA PJEVAMO U ISTOM TRENU DOK NAšI LETE PO TERENU IMAMO PONOS SRCE I INAT PODRŠKU UVIJEK PUNIH TRIBINA IZ ZAGREBA GLEDAM NAJLJEPŠU SLIKU: SLAVONIJU, ISTRU, DALMACIJU, LIKU! KAD SE IGRA NEKA NAS ZAUSTAVE CRVEN BIJELI PLAVI BOJE ZASTAVE NEKA CIJELI SVIJET ČUJE NAŠU PJESMU I VIDE SAV TAJ NAŠ SJAJ NA DRESU OVDJE KOD NAS JE PONOS REPKA ?ELJNO SE ČEKA SVAKA TEKMA NEK SE ORI PJESMA NEKA ZVONO ZVONI ZNAMO DA BIT ĆEMO ŠAMPIONI! SVI JEDNI UZ DRUGE KAD SE IGRA NEMA TUGE SAD SMO U RODU I PJEVAMO ODU ZA SVOJE LJUDE JER OPET TRADICIJA SE NASTAVLJA S RUKAMA U ZRAKU HRVATSKU POZDRAVLJAM BILI ZADNJI ILI PRVI SAMO NEKA NAŠ GLAS GRMI! JOŠ JEDNOM AL OVAJ PUTA JAČE CIJELI SVIJET ZNA NA?E NAVIJAČE CIJELI SVIJET SAD GLEDA I PRATI DA VIDI KAKO IGRAJU HRVATI A SVE ZBOG VATRENOG SRCA KOJI ISPOD SVETOG DRESA KUCA NEK SVI ČUJU KAKO SLAVIMO AJMO CIJELI STADION SJEVER, ISTOK, ZAPAD SVI SE BUDE AKO BOLI STISNI ZUBE NEKA SE LJUTE ONI ŠTA GUBE TU DANAS SVIRAJU NAŠE TRUBE I ZATO SE POMAKNI ZRAK DUBOKO UDAHNI PA DIGNI RUKE I NAPUNI ČAŠU OVDJE SE IGRA ZA LIJEPU NAŠU EJ... 'KO KAŽE DA SMO PALI TAJ, MORA DA SE ŽALI I NAJVEĆI SU MALI KAD VIJORI CRVEN, BIJELI, PLAVI DOMOVINI ZAHVALI I POKAŽI LJUBAV NEMA NIKOG DA SE PRAVI GRBAV ULICE SU ?IVE PJEVA SE SA TVRĐE, TRGA I SA RIVE!
13:10 - Komentiraj [ 75 ] - On/Off -