< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Dizajn : aLL fOr YoUr bLoG!
Komentari On/Off

..*What the hell is going on? Cruelest dream reality :D*..

Photobucket*Photobucket*Photobucket
moj msn:
issskrina@hotmail.com

iris*
cura laznog osmijeha.
vrijeme provodi u turistickoj razredu broj 4!:D,
u miragea, po gradu, u uvali, na msnu...
navikla na razocaranja, bez muzike ne mogu,
tvrdoglava, uvijek spremna za pomoc :),
full mi je stalo do prijatelja, uvijek sam za zabavu,
draga kad me upoznas, naivna precesto :/,
jos ne zna sto je prava ljubav kazu da je tako bolje,
nada se boljemu :)

°18.2
°sunce
°medica svoga
°prijateljee (L)
°cokoladu od rize
°bit zaljubljena
°party-eparty
°rodendane
°kad nadem pare u depu nekih hlaca
°muziku (L)
°izlazit u vrtic :P
°alkohol mmmmm (D)
°balet :D
°cicka *macak :)*
°plavu boju
°velikee sarenee lizalicee
°histericne zagrljaje koje dobiva cestoo :D
°make updead
°msn tu i tamoeek
°lazaretirofl
°sal
°prespavanja
°mirage xD
°praznike ufuf ;)
°iz u laure :)
°koncerteee
°motore =)
°snowboarddead
°poljupcee :)

Photobucket*osjecam se jos ko dijete :D(L)*
Photobucket

Slusali smo druge,
a ne srca svoja,
sad nisi moj,
nisam ni ja tvoja,
trebali smo ja i ti sve od sebe dati,
ali covjek prvo izgubi pa tek onda shvati.


*the sun will set for you*


In this world you tried
Not leaving me alone behind
There's no other way
I'll pray to the gods let him stay
The memories ease the pain inside,
Now I know why.

Photobucket
~All of my memories keep you near.
In silent moments,
Imagine you'd be here.
All of my memories keep you near,
Your silent whispers, silent tears.~
Photobucket
A thousand miles seems pretty far
But they've got planes and trains and cars
I'd walk to you if I had no other way :)
Photobucket
*To je samo moj klub
tamo dolaze mi snovi
kada prevaris me ti
uvek ceka me novi
ljubavnik iz sna* :P
Photobucket
Evo duša, evo tijelo, evo sve crno na bijelo.
Evo ponos, evo stid, pa nek udarim u zid
glavom ako me opet prevariš !!

Photobucket
°Želim te više od svega,
želim a ponos mi ne da.
Do vraga ponos kad ljubav si jedino ti.° =D

Photobucket
¨¨Ne vjeruj mi kada placem
ili glumim jaku,
ne vjeruj mi ja sam
dupli blizanac u znaku,
ne vjeruj kad si sapucem
u mraku jer ti
upadas u moju zamku ; )¨¨

Photobucket

utorak, 05.02.2008.

.. skola ..
onako dosadno je u razredu :P
drama je samo preko kulinog i prcinog sata xD
u pon ispravljam mat -.-
..ljubav..
hmm.. rasprodaja je :D
Tomi (L) :)
..izlasci..
*od subote do subote*
fale mi prazniciiii :(


blizi nam se valentinovo :D
i blizi nam se moj rodendan ;)
za sve koji ne znaju rodena sam 18.2
i ocekujem da mi cestitate :)
posvetit cemo i njoj malo ovaj post ;) *mig*
zahvaljujem Petri zbog svega
sto je napravila zadnjih dana
i sto si podnosila i mene i nju :D
zelim ti da budes sretna unatoc svemu :)
volim te (L) =)

to bi bilo to do slijedeceg puta ;)fino

- 04:03 - Komentari (35) - Print - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.