bezimo_u_mrak

30.05.2006., utorak

Devojka u crnom :)

Preturah nesto po svojim starim txt-ovima...i evo...nadjoh ovaj...napisao sam ga 20.5.2004. ...znaci star je malo vishe dve godine....

Jezivo mracna okolina
krvlju natopljena dolina
Jezivi talas je prosao
Sreca pa kasno sam dosao
Neopisiva sila utiche na moj um
Kroz glavu mi prolazi neki chudan shum
Pokushava da preuzme kontrolo nadamnom
odjednom iz oblaka bljesnuo je grom
u glavi mi nastaje josh veci lom
i opsednut tim prizorom
ne znam sta da radim
mahinalno svoj mac iz korica vadim
pored mene prelepa devojka u crnom prolazi
svojom lepotom hipnotishe me i u narucje mi dolazi
polako pocela je mojim umom da vlada
lagano gubim svest i padam kao klada...
- 06:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Mesto gde jedan srednjosoklac ubija slobodno vreme...
mail : modro_i_zeleno19@yahoo.com

EKV-Bezimo u mrak

U mrak smo odvedeni
U mrak smo stigli preplaseni
Mesec je podivljao nad nama
Zvezde su se sakrile od nas
Kosti nam je rastavila zima
Vetar je zavijao na glas

Ostaje daleko iza nas
Beskrajno daleko iza nas
Vatra je ostala u nama
Suma ce nas primiti u mrak

Bezimo sa ovog svetla
Bezimo u mrak

U mrak smo zapleteni
U mrak lagano tonemo svi
Zemlja nam je prestala da radja
Ptice su nam pobegle na jug
Deca su nam prestala da placu
Deca su nam izbegla na put
Ostaje daleko iza nas
Beskrajno daleko iza nas
Vatra je ostala u nama
Suma ce nas primiti u mrak
Bezimo sa ovog svetla

Linkovi