bezimo_u_mrak

18.05.2006., četvrtak

pozdrav svim blogerima :)

Eto...resih i ja da napravim svoj blog....kad sam video kakvih sve blogova ima...(znate ono tipicni tinejdzerski....ljubavni...pa ono vode dnevnik itd...svakakih gluposti tu ima...),eto resih da napravim blog...gde cu kucati o nekim svojim tripovima....koji su mozda samo meni jasni...nadam se da ce se jos neko pronaci u txt-ovima koji cu kucati na ovom blog-u...Posto veceras nemam bash vremena da kucam neki poduzi txt....txt pesme S D S S od grupe Block Out....ko ima komentare neka baci...ko je zainteresovan za razmenu linkova...neka se javi....

^-^

Miševi vladaju loptom okruglom,
a gvožda im služe da iscede gnoj.
Ja sam se rodio ispod gusenica,
zamišljam želju, a ti grad i broj.

Knjiga pod jastukom - vera sa naukom,
verujem, nije mi potreban Bog.
Jede me mirno ta mala životinja,
da li da poginem ili da uginem?

Ako me voliš, pomozi mi, pucaj u čelo.
Ako me voliš, pomozi mi, dajem ti telo.
Ja dušu nemam,
Ili ne znam da je dam.

Stići će glasnik iz daleke prošlosti,
znaću što nisam ni visok ni plav.
Koagulacija ponosnih nacija,
telo mi truli, moj mozak je zdrav.

Pristajem, nevin sam, pristajem, kriv sam,
ja pristajem - bacam palamar na stene.
Prihvati ga, veži me, bušan sam, tonem,
i uzalud pumpaš svu vodu iz mene.

I još sam zaljubljen u svoj mali san.

Evo ti reči, ti sklopi rečenicu,
ja nemam snage da izbacim dah.
Ljubav, sloboda, i osmeh, i sreća,
i suza, i mržnja, i tuga, i strah...

Miševi vladaju loptom okruglom,
a gvožda im služe da iscede gnoj.
Ja sam se rodio ispod gusenica,
zamišljam želju, a ti grad i broj.

- 01:19 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Mesto gde jedan srednjosoklac ubija slobodno vreme...
mail : modro_i_zeleno19@yahoo.com

EKV-Bezimo u mrak

U mrak smo odvedeni
U mrak smo stigli preplaseni
Mesec je podivljao nad nama
Zvezde su se sakrile od nas
Kosti nam je rastavila zima
Vetar je zavijao na glas

Ostaje daleko iza nas
Beskrajno daleko iza nas
Vatra je ostala u nama
Suma ce nas primiti u mrak

Bezimo sa ovog svetla
Bezimo u mrak

U mrak smo zapleteni
U mrak lagano tonemo svi
Zemlja nam je prestala da radja
Ptice su nam pobegle na jug
Deca su nam prestala da placu
Deca su nam izbegla na put
Ostaje daleko iza nas
Beskrajno daleko iza nas
Vatra je ostala u nama
Suma ce nas primiti u mrak
Bezimo sa ovog svetla

Linkovi