nedovrseno


... nitko nije savrsen kazu... nije ....to je istina....
al koju rijec mogu upotrijebiti kako bi opisala ljude koje vole nedovrsene stvari, rijeci, zivot.....


neznam kako to reci....
nedovrsena sms poruka koja mi je poslana je toliko ... neznam .... u njoj ima osjecaja koji meni mnogo znace .... ali je nedovrsena ....znaci NJEGOVI osjecaji nisu potpuni prema meni ili....
kako znati odgovor kako znati NJEGOVE osjecaje nedovrsenim rjecima .... rijecima koje ne otkrivaju nista....
NISTA....
samo izjedaju covjeka... iznutra....vatra.....gori...
a razmisljanje na NJEGA....ne izluduje te .....
a onda .... ONI ga pocinju vrjedat....
nije dovoljno dobar....glup....
nepovjerljiv...
NE!!!!!!!
dosta.... zar nevide da mene vrjedaju vise nego NJEGA.
dali im je to namjera...ili samo nemaju osjecaja...ili ljubomora ... nee....


sto sa time potvrdio je rijeci radi kojih zivim..... ali nakon toga je nastala tisina...
nema neceg sto bi me potaknulo .... i obrisalo mi suze....tog vise nema....


nedovrsenost.....mana.... bol ....
ili jednostavno nesavrsenost............................


Image Hosted by ImageShack.us

nitko nije savrsen ....znam to ....al ja sam uvijek ja....bez obzira na sve...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I don't wona be with u....I just wonna see u ...just for a sec....and fill your lips....

Image Hosted by ImageShack.us

this pain=my heart

e da ako itk oprocita ovaj post kao sto sam vec i prije obecala pisat cu pjesme koje sam ja napisala...imam ih jakooo puno..... samo pogleedajte u box...l.

puno vas kissam ....bokic:dead:


10.03.2007. u 15:52 | K | 2 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ovdje...


ovdje cete citat sto znaci tuga
ljubav, sreca, patnja i bol
ovdje cete citat ono
sto ja zapravo jesam
ovo je moj zivot....

o meni


ja...tko sam ja...
ja sam andrea....cura sa kvarta uvijek za
zajebanciju, salu, spremna na sve
imam prijatelje koje jako cijenim
i uvijek cu biti tu da im pomognem
kad ce im biti tesko
da im budem utjeha i rame
za plakanje....
volim ih mucho mucho
mada se neki od njih tak ne
osjecaju
ko i svaka osoba imam puno mana....
al ..... jedino je lose sto ja imam i jako malo
dobrih strana....
tuzna sam.... jer nisam onakva kakva
bih htjela biti
al... nitko nije savrsen...
to je sve o meni....kiss
Image Hosted by ImageShack.us

sto volim a sto ne....


volim:
-sport
-nogomet
-rukomet
-dinamo
-spavanje
-jastuk
-krevet
-tulume
-mobitel
-komp
-mjuzu
-izlaske
-pobjedu
-soru
-zajebanciju
-motore
-starce
-frendove
-tebe
-ljubav
-prljavce
-metal
.
.
.
nevolim:
-ufff joj
-mrznju
-tugu
-patnju
-strah
-poraz
-sminkerice(al one teze)
-bahatost
-deranje
.
.
.

ljubav i ja:


sam da znate ja sam sa ljubavi na vi, Ja sam bila jakoo
jakoo zaljubljena...al ono fullrolleyes...i
kaj ko i uvijek... patila ... saznala sto je to patnja i bol...
al dobro nije to tak strasno
evo malo slika o ljubavi patnji i boli

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us