ljubav i bol....


zasto?ovo pitanje mi se uvijek namece u zivotu....
to mi je jedina prepreka u zivotu....
i nikad je nisam odgonetnula....jer...ocito je
nema rjesenja
il...
mozda ima...
prepusti se
i neka te val suza ponese
neka se sve rijesi kako bi trebalo...
zasto postoji uvijek ono nesto
kad nekog volis...
pa zar nesmijem
samo voljeti??????...
samo da se prepustim na trenutak...zazmirim
i odlutam sa andelom moga srca...
zasto mora postojati onaj netko....onaj
tko mi neda zraka
ono netko ....tko jos misli da nisam
spremna za to...
...ponekad zelim pobjeci od same sebe....
iznutra izgaram...
izjedaju me rijeci staraca...
...BIVSIH PRIJATELJA...
zasto jednostavno nemogu
voljeti....zelim barem jednom ...
samo na tren....
zazmiriti i voljeti
..... samo jednom
...ponekad nisu samo osobe...
....tisina....
najgora stvar....
..nema odgovora....
nemas se kome povjeriti
a tisina ....
...ona te izdaje...
tisina nestaje
sada se cuje samo jecaj tvog srca...
samo tihi zvuk...
koji ti govori... volim ga...
ja to osjecam...
al...nesmijem to pokazati
bit ce mi uskraceno...
ne...
moram to zadrzati za sebe...
al...
jecaj postaje sve snazniji....
ta rijec volim te postaje sve glasnija...
ne nemogu vise...
volim teeeee....
neeee...
jecaj se izbrisao...
sada samo odjekuje ta rijec....
volim te.....
rekla sam to...da
i ta osoba to je zasluzila....
..moji osjecaji su receni...
ali....ne i dozvoljeni...
od osoba...
nekih....
ja....
sreca je na mome licu....
nemarim za nikoga ....
prebrodit cu to ....
uspjela sam...
ali....zasto???
pitanje nije rijeseno
pitanje stvara monogo zabluda
a to je ....
zasto ljubav i bol uvijek dolaze u duetu......


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


26.01.2007. u 13:02 | K | 5 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ovdje...


ovdje cete citat sto znaci tuga
ljubav, sreca, patnja i bol
ovdje cete citat ono
sto ja zapravo jesam
ovo je moj zivot....

o meni


ja...tko sam ja...
ja sam andrea....cura sa kvarta uvijek za
zajebanciju, salu, spremna na sve
imam prijatelje koje jako cijenim
i uvijek cu biti tu da im pomognem
kad ce im biti tesko
da im budem utjeha i rame
za plakanje....
volim ih mucho mucho
mada se neki od njih tak ne
osjecaju
ko i svaka osoba imam puno mana....
al ..... jedino je lose sto ja imam i jako malo
dobrih strana....
tuzna sam.... jer nisam onakva kakva
bih htjela biti
al... nitko nije savrsen...
to je sve o meni....kiss
Image Hosted by ImageShack.us

sto volim a sto ne....


volim:
-sport
-nogomet
-rukomet
-dinamo
-spavanje
-jastuk
-krevet
-tulume
-mobitel
-komp
-mjuzu
-izlaske
-pobjedu
-soru
-zajebanciju
-motore
-starce
-frendove
-tebe
-ljubav
-prljavce
-metal
.
.
.
nevolim:
-ufff joj
-mrznju
-tugu
-patnju
-strah
-poraz
-sminkerice(al one teze)
-bahatost
-deranje
.
.
.

ljubav i ja:


sam da znate ja sam sa ljubavi na vi, Ja sam bila jakoo
jakoo zaljubljena...al ono fullrolleyes...i
kaj ko i uvijek... patila ... saznala sto je to patnja i bol...
al dobro nije to tak strasno
evo malo slika o ljubavi patnji i boli

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us