.....mrznja....


zasto ona postoji???
zasto uvijek postoje svade i sukobi.... kad nas to povrijedi...
primjer.....ja prema nekoj osobi zelim se ponasat sasvim normalno ... a onda me pocinje zivcirat....
i jednostavno ga nemogu smislit....onda se posvadjamo sto mene jako boli jer...za one ljude koje mislim da su dobri(a poznam ih) htjela bih biti dobra sa njima....a ne kako sa njim....
i jucer.....jucer sam se zapitala zasto se ja uopce trudim....kad to nema nimalo smisla...jer....mozda se ja zelim druziti sa njim i biti si dobra...al on to nezeli!!!
al kako god da je osjecam se jako glupo....jer ja nesto pokusavam al...neuspjeva naprotiv...uvijek idemo sve dublje i dublje u svadu....je onda jbg....zasto neke osobe nemogu stat na loptu i svatit neke stvari...nego se ponasaju kao da za njih nista ne postoji ni problemi... nista.....ili se nemogu pomirit sa nekim stvarima....vjerojatno ta osoba zna da se o njemu to radi ....al ja fkt vise neznam kak da se ponasam prema njemu jer....jer ovo fkt vise nema smisla ....
....please pomozite...





Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


21.01.2007. u 09:26 | K | 1 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ovdje...


ovdje cete citat sto znaci tuga
ljubav, sreca, patnja i bol
ovdje cete citat ono
sto ja zapravo jesam
ovo je moj zivot....

o meni


ja...tko sam ja...
ja sam andrea....cura sa kvarta uvijek za
zajebanciju, salu, spremna na sve
imam prijatelje koje jako cijenim
i uvijek cu biti tu da im pomognem
kad ce im biti tesko
da im budem utjeha i rame
za plakanje....
volim ih mucho mucho
mada se neki od njih tak ne
osjecaju
ko i svaka osoba imam puno mana....
al ..... jedino je lose sto ja imam i jako malo
dobrih strana....
tuzna sam.... jer nisam onakva kakva
bih htjela biti
al... nitko nije savrsen...
to je sve o meni....kiss
Image Hosted by ImageShack.us

sto volim a sto ne....


volim:
-sport
-nogomet
-rukomet
-dinamo
-spavanje
-jastuk
-krevet
-tulume
-mobitel
-komp
-mjuzu
-izlaske
-pobjedu
-soru
-zajebanciju
-motore
-starce
-frendove
-tebe
-ljubav
-prljavce
-metal
.
.
.
nevolim:
-ufff joj
-mrznju
-tugu
-patnju
-strah
-poraz
-sminkerice(al one teze)
-bahatost
-deranje
.
.
.

ljubav i ja:


sam da znate ja sam sa ljubavi na vi, Ja sam bila jakoo
jakoo zaljubljena...al ono fullrolleyes...i
kaj ko i uvijek... patila ... saznala sto je to patnja i bol...
al dobro nije to tak strasno
evo malo slika o ljubavi patnji i boli

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us