post sa svime i svacime


evo nisam imala ideje za novi post...pa sad pisem....dosadno al..bar da nesto imam na blogu
haha...ajd ....bacite se na citanjesmijehcerekbang


jel se vama ikad dogodilo....problem se reda za problemom....i nevidis izlaza...a tebe problemi kopaju u samocu i patnju sve dublje i dublje...i onda vam se iznenenada dogodi nesto...sto niste mogli zamisliti ni u snu....
a onda vas to podigne problemi se pocinju rjesavati....svi sretni ....a onda nas opet nesto povlaci na dno.....jednostavno .... se nemozemo opustiti
i shvatit da vise nismo u depri....e pa to vam se...ljudi moji zove ...PREVELIKA KOLICINA SLOBODNOG VREMENA I PREVISE PESIMIZMA...i onda mislimo da je zivot glup zasto zivjeti zasto smo uopce stvoreni.... al..neshvacamo da smo zapravo mi krivi...pitam se...
Zasto ponekad trazimo dlaku u jajetu... zasto smo previse ukoceni i gledamo samo u jedan kut...nikad ne gledamo oko sebe.... samo u jedan smjer....


pa primjer...ljubav...svi mi kazemo joj neamo srece u ljubavi...uf mene nitko nevoli....al....zapravo negledamo oko sebe...
evo bas imam primjer...ona se zaljubi u njega ...a on u sasvim desetu...
i ona misli...da je svijet propao....srusen je....a on isto jer oni nisu dobili tu ljubav koji su oni njoj i njemu dali...a onda dolazi nadmetanje ona ili on mene nevoli...e pa niije istina...jer njega je voljela jedna cura dok je on gledao curu koja ga uopce ne zasluzuje



savijet:uvijek gledajte oko sebe i shvatit cete neke stvari koje prije niste vidjeli jel ste bili previse zauzeti drugim stvarima....
pozzz ljudovi cujemo se kad dobijem novu ideju
btw:u boxevima cu pisat malo pjesama koje sam napisala


16.01.2007. u 15:35 | K | 2 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ovdje...


ovdje cete citat sto znaci tuga
ljubav, sreca, patnja i bol
ovdje cete citat ono
sto ja zapravo jesam
ovo je moj zivot....

o meni


ja...tko sam ja...
ja sam andrea....cura sa kvarta uvijek za
zajebanciju, salu, spremna na sve
imam prijatelje koje jako cijenim
i uvijek cu biti tu da im pomognem
kad ce im biti tesko
da im budem utjeha i rame
za plakanje....
volim ih mucho mucho
mada se neki od njih tak ne
osjecaju
ko i svaka osoba imam puno mana....
al ..... jedino je lose sto ja imam i jako malo
dobrih strana....
tuzna sam.... jer nisam onakva kakva
bih htjela biti
al... nitko nije savrsen...
to je sve o meni....kiss
Image Hosted by ImageShack.us

sto volim a sto ne....


volim:
-sport
-nogomet
-rukomet
-dinamo
-spavanje
-jastuk
-krevet
-tulume
-mobitel
-komp
-mjuzu
-izlaske
-pobjedu
-soru
-zajebanciju
-motore
-starce
-frendove
-tebe
-ljubav
-prljavce
-metal
.
.
.
nevolim:
-ufff joj
-mrznju
-tugu
-patnju
-strah
-poraz
-sminkerice(al one teze)
-bahatost
-deranje
.
.
.

ljubav i ja:


sam da znate ja sam sa ljubavi na vi, Ja sam bila jakoo
jakoo zaljubljena...al ono fullrolleyes...i
kaj ko i uvijek... patila ... saznala sto je to patnja i bol...
al dobro nije to tak strasno
evo malo slika o ljubavi patnji i boli

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us