komentari...


eo....par komentara mi je upalo u oko pa cu i ja njih malo komentirat.....slusaj "matko"... to ti imas psihickih problema koji me eto podsjeca na jednog decka kaj sam o tome i misli..cuj...ja ne pomazem ljudima sa takvim problemima...tak da ...ak ces imat takva pitanja slobodno odjebi od mog bloga...jer mi se ljudi poput tebe gade i da te znam nebi ti bilo svejedno...al evo ti savijet...
<strong>DECKO POTRAZI LJECNICKU POMOC POD HITNO....
Evo pitanje za tebe "petar " ili koji vec..." zast me to pitas?
"Zasto nisam dobra sa svojim deckima iz razreda???"
Pa...slusaj ovo nisu tvoja posla al... kad te zanima ... pa zasto ne....
Slusaj....da se prema tebi netko dobro ponasa al.... da ti iza leda sere i ogovara te .... nebi ti bilo bas ugodno...al sumnjam da je to tebe zanimalo "petar".
ja da se razumijemo NEAM NISTA PROTIV MOJIH DECKIJU IZ RAZREDA...jednostavno ja tu ne pripadam....mislim u drustvo deckiju iz mog razreda...al ima nekih koji su iskreni prema meni i koje jako postujem....
Pa da me nebi PETRE opet glupa pitanja pitao .... pa da ti odmah odgovorim.... zasto ne pripadam u to drustvo?....evo....pa zato sto sam drugacija od svih njih.....i zato sto volim upoznavat nove ljude...i vidjet u koje drustvo pripadam.... a to ponekad njima i nepase...al ... moraju shvatit da nisu samo oni dobri frendovi nego da postoje i drugi ljudi...koji su jako dobri i zabavni ....
i nepripadam u to drustvo jer....imam frendove koje imaju sasvim druga razmisljanja i koji su malo zrelijih od njih... pa da ne misle samo o si**** i sup** i kak su oni zgodni ma prezgodni i kak se za njih svi ljepe i neki cak misle sam o drk*** i sexu poput "matka" i jos nekih...meni se to nesvdja
evo... to ti je sve kaj ti mogu reci.... pa ti i dalje komentiraj.... i prestani pitat ta glupa pitanja....ak si me razumio....tnx anyway


12.01.2007. u 22:28 | K | 5 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Ovdje...


ovdje cete citat sto znaci tuga
ljubav, sreca, patnja i bol
ovdje cete citat ono
sto ja zapravo jesam
ovo je moj zivot....

o meni


ja...tko sam ja...
ja sam andrea....cura sa kvarta uvijek za
zajebanciju, salu, spremna na sve
imam prijatelje koje jako cijenim
i uvijek cu biti tu da im pomognem
kad ce im biti tesko
da im budem utjeha i rame
za plakanje....
volim ih mucho mucho
mada se neki od njih tak ne
osjecaju
ko i svaka osoba imam puno mana....
al ..... jedino je lose sto ja imam i jako malo
dobrih strana....
tuzna sam.... jer nisam onakva kakva
bih htjela biti
al... nitko nije savrsen...
to je sve o meni....kiss
Image Hosted by ImageShack.us

sto volim a sto ne....


volim:
-sport
-nogomet
-rukomet
-dinamo
-spavanje
-jastuk
-krevet
-tulume
-mobitel
-komp
-mjuzu
-izlaske
-pobjedu
-soru
-zajebanciju
-motore
-starce
-frendove
-tebe
-ljubav
-prljavce
-metal
.
.
.
nevolim:
-ufff joj
-mrznju
-tugu
-patnju
-strah
-poraz
-sminkerice(al one teze)
-bahatost
-deranje
.
.
.

ljubav i ja:


sam da znate ja sam sa ljubavi na vi, Ja sam bila jakoo
jakoo zaljubljena...al ono fullrolleyes...i
kaj ko i uvijek... patila ... saznala sto je to patnja i bol...
al dobro nije to tak strasno
evo malo slika o ljubavi patnji i boli

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us