. . . metal forever

ponedjeljak, 04.06.2007.

ej ljudi . . . evo, da odgovorim satanu . . : kao prvo,hvala na komplimentu da sam anoreksična . . . . . .
nisam nikada nosila zlatne cipelice (od trećeg slušam rock , od petog metal ) . . , starija sestra mi mrzi metal . . jebo te te tvoje marte . .uuuuuuu imaš marte. i ?! . . . kažeš da me vidiš svaki dan . . dođi sutra do mog razreda pa mi reci u facu a inače ne seri kučketino jedna ! Vidimo se sutra . . ak se usudiš i . . . . .jebo te taj tvoj "fejk" . . kolko sereš o tom ,pa da nisi možda ti fejk pa se opravdavaš preko mene . . ? Očekujem te sutra . . .

04.06.2007. u 13:11 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (10)
Svibanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

. . . METAL burninmad ROCK-forever, , , , , cajkeno-GO DOWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i , ništa bez zajebancije!
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

O MENI

. . . šta da pišem!?
Uglavnom,(voljela bi da se . . ) zovem se Laura (mrzim svoje ime).U slobodno vrijeme slikam (uz metal ili rock naravno), bavim se gimnastikom i kao svi normalni mrzim školu.
p.s.stavila bi vam moju sliku ali mislim da svijet još nije spreman za to . . .he heparty

. . . ma , kako imam blo već . . . mjesec dana . . . . . . . . . . zovem se Josipa

. . . nešto što trebate znati

Ako dugo ne pišem nisam odustala od bloga , već mi se samo ne da mah zujo smijeh bang
evo vam sad mal . . . . puno slika =)


Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us