Bout the nigga ere biatch talk

Bout Beyotch

Ime:Ante(etna beyotch marga margetic itd itd)
Prezime:cista nebitna posljedica ljudskoga idiotizma
Roden:19.7.1995 5 ujutro
Volim:kosarku,rap,engleski,klosarenje uokolo,svoje frendove ofc ma obozavam,dinamo i komp
Ne volim:narodnjake,fašiste,naciste,rasiste i slicne

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari on/of

design by: Viky

Opis bloga

Gajba jednog malo posizjelog rappera!

Ovdje cu pisat saljive zgode koje kaj se tice profesora UOPCE NISU SMIJESNE a mi se drobimo xD

I o sastancima sa starim frendovima iz skole iz koje sam odvucen!nazalostcry

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 09.04.2008.

Jedan odredeni rodendan....jedna odredena baklja xD

I tako bio ja na jednom rodendanu bilu sve super cool itd....dok se mi nismo sjetili ic setat....e tad ja biser uzorni ucenik(my ass uzorni gamad) vidio neku baklju iza sebe dok sam stajo tamo vani negdi ko zna di vec i krenuli se oni setat ja reko sta cu idem za njima al zato cu baklju ponijest ja bio bakljonosa ko ovi na olimpijadi sam je jedan dukac probo zastrasit bakljonosu al sam mu baklju skoro u facu zabijo.I tako sutradan ja prehladen temperatura krevet itd opet uvijek ja moram nes ne po zivot bitno sranje napravit i ostat u krevetu!headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang



| komaj... (16) | can`t touch this | ... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.