ponedjeljak, 04.02.2008.

Hoj...=D

hej ljudi šta ima... danas je u školi bila ludnica al sve u svemu okej... prvi sat smo imali geografiju...došla nam je nastavnica iz geografije jer nastavnika nema...i sad je ona nama zadala tekst koji trebamo obradit i iz tog teksta napisat najvažnije onak pod natuknice... sjedila sam sa tinom, pa smo prepisivale zadaće iz engleskog i fizike... drugi sat smo još sve to dovršili i trebali smo riješavat radnu al mi ih ne nosimo jer ju ne koristimo... pa smo mogli pričat i tak je tina otišla kod tihane u klupu iza mene a perivić je došo sjest kod mene...ja sam prepisivala fiziku a on mi je stalno išo dođi da te pomilkim...=D... svi smo se smijali... onda mi je išo rukom po glavi i govorio kak imaš mekanu dlaku...poludila sam... onda su se tina i perović zamjenili i bio je mir al kod tihane nije....perović je sad njoj tak išo...tina i ja smo umirale od smijeha al tihana nije...malo je al ne tolko...jedva smo docekale zvono...poslje geografije smo imali 2 sata fizike pisali smo 5 mnutni i ja i tihana ćemo dobit 5 a ak ne 5 onda 4...XD...skoro sam dobila jedan il minus zbog pričanja...XD....al oke je to bar sad sve kužim ....i zadnji sat smo imali engleski...prvo smo birali parove za dežurstvo...ja i tihana...naravno... mi smo u idući četvrtak..i baš si sad razmišljam... 14.2 smo dežurne... nemamo povijest, engleski i srz....weee...a i valentinovo je....baš će bit ludo....već se dogovaramo šta ćemo jest...bit će toga punooo...onda smo imali slobodno pa sam išla s tihanom do mini marketa kupit nešt za žderat...kad smo se vratile... jele smo bez prestanka ja uvijek picetu pojedem ma ni u 5 mni. a tihana to kroz 15 minuta jede...XD... tihana se sjetila mobitela i onda ga je išla tražit mislila je da ga je izgubila al nije.....osto joj je doma... kad je zvonilo imali smo njemački...stalno smo pričale a nastavnica se derala....XD... poslje nam je dala testove i onda smo ih riješavale.... rea je prepisivala od tihane....tihana od mene...i ja od ele...ela,tihana i ja smo dobile 4 a rea je 3 ili 4 nisam sigurna...al ugl. stalno smo pričale... eto to je to za danas....pozzz.....


-Minnie-


17:43 | Komentari 6 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.